بایگانی‌ها

فرشته‌ای مبارز/ مارگو رابی با اولیویا وایلد همکاری می‌کند

ناامیدی مارگو رابی
ناامیدی مارگو رابی

▪️با وجودی که فیلم «نگران نباش عزیزم» ساخته اولیویا وایلدبا استقبال منتقدان روبرو نشد و نفروخت اما وایلد می‌خواهد فیلم جدید خود را در هالیوود کارگردانی کند. او سومین فیلم خودش را که یک فیلم کریسمسی و کمدی است با عنوان“Avengelyne می‌سازد

🔹فیلم جدید اولیویا وایلد یک فیلم کامیک بوکی است و مارگو رابی قرار است در آن نقش اول را بازی کند. فیلمنامه را تونی مک‌نامارا می‌نویسد که «بیچارگان» را نوشته است.

🔹کمپانی برادران وارنر با یک قرار داد هفت رقمی این پروژه را تهیه می‌کند و با توجه به سودآوری مارگو رابی با «باربی» برای آنها به احتمال زیاد او نقش اصلی را ایفا خواهد کرد. مایکل دی لوکا، مدیر کمپانی برادران وارنر یکی از طرفداران کامیک بوک‌هاست او مدت‌ها پیش زمانی که در کمپانی نیو لاین مسئولیت داشت می‌خواست “Avengelyne را بسازد.

🔹داستان درباره شخصیتی است که فرشته ای توصیف شده، او با نیروهای شیطانی مبارزه می کند و مرتباً با شیاطین و دیگر موجودات شرور در تماس است. در حالی که او به تنهایی خود شیطان را پذیرفته پس از اینکه فریب خورد تا عشق او به انسان ها را زیر سوال برد، از بهشت نیز تبعید شد. اکنون او زمان خود را بر روی زمین صرف مبارزه با شیاطین می کند و آخرین امید جهان برای جلوگیری از آرماگدون محسوب می شود.