بایگانی‌ها

فروش بلیت فیلم‌های فجر بدون درج نام آثار

فروش بلیت فیلم‌های فجر بدون درج نام آثار
فروش بلیت فیلم‌های فجر بدون درج نام آثار

▪️هیأت انتخاب این دوره از جشنواره را آقایان حبیب احمدزاده (نویسنده و کارگردان)، دکتر رضا پورحسین (استاد دانشگاه و مدیر فرهنگی)، روح‌الله سهرابی (نویسنده، کارگردان و مدیر کل اداره نظارت بر عرضه و نمایش آثار سینمایی)، محمدرضا شرف‌الدین (تهیه‌کننده)، پرویز شیخ طادی (نویسنده و کارگردان)، محمدرضا عباسیان (دبیر اسبق جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و فیلمساز) و محمدحسین نیرومند (مدیر فرهنگی و عضو شورای پروانه نمایش) تشکیل می‌دهند.

 

پیش فروش بلیت‌های چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در حالی از پایان هفته اول بهمن‌ماه آغاز می‌شود که بلیت‌ها بدون درج نام فیلم‌ها به‌فروش خواهد رسید.  

 

در حالی که کمتر از سه هفته دیگر به آغاز بزرگ‌ترین رویداد سینمایی ایران زمان باقی‌مانده، هنوز فهرست فیلم‌ها راه‌یافته به این رویداد نهایی و منتشرنشده و هنوز همه‌چیز درباره ترکیب فیلم‌ها محدود به گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای است. هر چند به گفته وزیر ارشاد باید منتظر غافل‌گیری‌هایی در این زمینه هم باشیم.

 

یکی از مهمترین بخش‌های جشنواره فیلم فجر که هر ساله ارتباطی مستقیم با شوروحال میدانی این رویداد دارد، وضعیت میزبانی از علاقه‌مندانی است که خارج از کاخ اصلی جشنواره و در سینماهای مردمی به تماشای فیلم‌های راه‌یافته به این رویداد می‌نشینند./منبع:مهر و ایسنا