بایگانی‌ها

فهرست زنان تاثیرگذار دنیای سرگرمی‌سازی

فهرست زنان تاثیرگذار دنیای سرگرمی‌سازی
فهرست زنان تاثیرگذار دنیای سرگرمی‌سازی

فهرست ورایتی از«زنانی که بر دنیای سرگرمی‌سازی جهان تاثیرگذاشتند» منتشر شد  

 

در فهرستی که مجله ورایتی از زنان تاثیرگذار  سال گذشته در دنیای سرگرمی‌سازی جهان منتشر کرده است، چهره‌های مختلفی از دنیای سرگرمی‌‎سازی حضور دارند. از گروه  خوانندگان کره‌ای بلک پینک؛دوا لیپا تا دیپیکا پادوکن،ستاره سینمای هند و مدیران  زن شبکه پخش آنلاین آمازون در جهان که شامل آپارنا پورهیت مدیر  شبکه پخش آنلاین آمازون در هند می‌شود و اما کورین(بازیگر تاج).

 

دیپیکا پادوکن تنها بازیگر و تهیه‌کننده از سینمای هند است که در این فهرست قرار دارد.

 

دیپیکا پادوکن در مصاحبه با ورایتی بخاطر حضور در این فهرست می‌گوید:« خوشبختانه ، من هرگز مجبور نبودم بر اساس بودجه  یا به دلایل مختلف برای حضور در یک فیلم تصمیم بگیرم . این امر همچنین بستگی دارد که در زندگی از جنبه احساسی در کجا قرار دارم. بسیاری از انتخاب های من ناشی از آن است. »
 

در این فهرست زنان تاثیرگذاری از سراسر جهان  حضور دارند: ماریا باکالوا(بازیگر بورات2)؛ فاطمه حسن  الرمیحی(مدیر موسسه دوحه)،سوزان بیر(کارگردان دانمارکی تبار )؛کیت بلانشت،بازیگران زن سریال «بریجرتون»،بازیگران زن سریال «ناراست کیش»؛ماریت ریسنبیک(مدیر اجرایی جشنواره برلین)؛کری مولیگان و امرالد فنل(بازیگر و کارگردان و تهیه کننده فیلم زن جوان آینده دار)؛زنان مدیر شبکه نتفلیکس،سوفیا لورن(بازیگر قدیمی)؛کیم یون-هی(نویسنده فیلمنامه سریال قلمرو)،نائومی کاواسه (کارگردان ژاپنی)،آنیژگا هالند(کارگردان )،گونگ لی(چین)؛