بایگانی‌ها

فیلمبرداری «قاضی شماره 2» به پایان رسید

چند روز پیش تصاویری از چهره خندان کلینت ایستوود در فضای مجازی منتشر شد که در حال فیلمبرداری «قاضی شماره دو» است. این فیلم روز یکشنبه یا دوشنبه فیلمبرداری‌ش سرانجام به پایان خواهد رسید.

🔹به گزارش دنیای تصویرآنلاین اعتصاب انجمن بازیگران تولید فیلم ایستوود را به حالت تعلیق درآورد که احتمال می‌رود، آخرین فیلم ایستوود در سن 93 سالگی باشد. او در دو هفته اخیر سخت مشغول فیلمبرداری سکانس‌های باقی‌مانده در ایالت جورجیا بوده است. کلینت ایستوود به سرعت در کارگردانی شهرت دارد. بنابراین احتمال دارد دوران فنی فیلم نیز به سرعت طی شود و «قاضی شماره 2» برای اکران در سال 2024 آماده خواهد شد. احتمال دارد که ایستوود فیلمش را به جشنواره کن ارائه کند. او از سال 2008 و نمایش «بچه جایگزین» فیلم جدیدی به کن ارائه نداده است.

🔹چند ماه پیش هالیوود ریپورتر گزارش داد که «قاضی شماره 2» آخرین فیلم ایستوود است. داستان فیلم در جریان پرونده یک قتل اتفاق می‌افتد که یکی از قاضی‌ها آرام آرام می فهمد که او قربانی را در یک تصادف کشته و تلاش می کند تا بدون آنکه خودش متهم شود، متهم اصلی پرونده را نجات بدهد. تونی کولت، نیکلاس هولت و کیفر ساترلند و زوئی دوچ بازیگران اصلی فیلم آخر ایستوود هستند . « ماچوی گریان» آخرین فیلم ایستوود یکی از بدترین فیلم‌های کارنامه اوست که او علاوه بر کارگردانی نقش اصلی را هم ایفا کرد.