بایگانی‌ها

محبوب‌ترین سریال نت‌فلیکس در تابستان امسال

محبوب‌ترین سریال نت‌فلیکس در تابستان امسال
محبوب‌ترین سریال نت‌فلیکس در تابستان امسال

هر چند نت‌فلیکس و دیگر پخش‌کننده‌های اینترنتی علاقه‌ی زیادی به انتشار راز میزان مخاطبان آثارشان ندارند اما باز هم کسانی پیدا می‌شوند که سعی کنند این معما را حل کنند.

کمپانی پاروت آنالیتیکس به تازگی پرده از این راز برداشته است. این آنالیز بر اساس «بیان‌های درخواست» انجام شده، در شبکه‌های اجتماعی، بلاگ‌ها، کامنت‌ها، پخش‌ها و منابع دیگر صورت گرفته و برای مدت زمانی نود روز اخیر صادق است.

طبق این آنالیز سریال «آزارک» (نتفلیکس) با بیش از 16 میلیون، «پیشتازان فضا: اکتشاف» (سی‌بی‌اس) با بیش از 12 میلیون، «چیزهای عجیب» (نتفلیکس) 12 میلیون. «کنیزنامه» (هولو) بیش از 11 میلیون و «نارکوها» (نتفلیکس) بیش از 10 میلیون در فهرست تاثیرگذارترین سریال‌های اینترنتی قرار دارند. در ادامه‌ی این فهرست «نارنجی سیاه جدید است»، «کاستلوانیا»، «مدافعان مارول»، «سیزده دلیل برای این که» و «خانه‌ی پوشالی» نیز در رتبه‌ی ششم تا دهم قرار گرفته‌اند.

«آزارک» سریال جنایی است که نقش‌های اصلی آن را جیسون بیتمن و لورا لینی ایفا می‌کنند و داستانش توسط بیل دوبو (قاضی) نوشته شده. ماجرا درباره درگیری یک مشاور مالی با کارتل مواد مخدر و تلاش‌اش برای پولشویی و دور زدن موانع قانونی است. فصل اول سریال تابستان امسال منتشر شد و استقبال گسترده زمینه تمدید تولید آن را فراهم آورد.