بایگانی‌ها

می‌خواهم باز هم فیلم اکشن بازی کنم/شاهرخ خان از همکاری با راج‌کمار هیرانی گفت

شاهرخ خان می‌گوید از این‌که تلاش می‌کند جذابیتی را که در بیست سال گذشته داشته، روی پرده حفظ کند، خسته شده و می‌خواهد یک فیلم اکشن دیگر نیز مقابل دوربین ظاهر شود. اما نقشی را ایفا کند که سن و سال واقعی خودش باشد.

🔹به گزارش دنیای تصویرآنلاین، شاهرخ خان سومین فیلمش به نام «خر/Dunki» به کارگردانی راج کمار هیرانی را این روزها بر پرده سینما دارد. این نخستین باری است که ستاره مشهور سینمای هند با کارگردان فیلم‌های «سه احمق» و «پی.کی» همکاری می‌کند. شاهرخ خان می‌گوید تولید فیلم جدیدش در ماه مارس یا آوریل شروع می‌شود :«حالا دارم تلاش می‌کنم تا بیشتر شخصیتی را بازی کنم که سن خودم را دارد . باز هم نقش یک قهرمان و ستاره فیلم را در پروژه جدید خواهم داشت من فکر می‌کنم یکی از چیزهایی که ما از دست دادیم، این است که بازیگر بتوانند نقشی هم سن و سال خودش را بازی کند. چون کمی خسته کننده شده که همان جذابیتی را روی پرده بیاوری که بیست سال پیش داشتی و من عادت کردم که این کار را انجام بدهم. از نگاه من شاید یک جذابیت جدیدی باید روی پرده داشت که بیشتر به سن بازیگر بخورد. »

🔹شاهرخ خان درباره همکاری با راج‌کمار هیرانی نیز گفت:« فیلم خر بسیار احساسات‌برانگیز است. موضوعش بازگشت به خانه و درباره زندگی است. چیزهایی که ما را از وطن و خانه دور می‌کند.راستش را بخواهید، دلیلی که مجذوب فیلمی از راج‌کمار هیرانی شدم، خود راج‌کمار هیرانی بود.»
🔹شاهرخ خان در ادامه توضیح داد که پیشتر موافقت کرده بود با هیرانی در فیلم‌های «سه احمق» و «مونا بای /Munna Bhai MBBS» همکاری کند اما مشکل برنامه‌ریزی و تداخل با پروژه‌های دیگر به وجود آمد.

🔹امسال شاهرخ خان با دو فیلم «پاتان» و «سرباز» خوش درخشید و سومین فیلم او «خر» در افتتاحیه توانست سی کرور روپیه در داخل هند بفروشد. فیلم کمدی و با موضوع راه های مهاجرت غیرقانونی است. که به donkey flight شهرت دارد. تپسی پانو، ویکی کوشال، بومان ایرانی، آنیل گرور از دیگر بازیگران فیلم جدید شاهرخ خان است. فیلمنامه نوشته هیرانی و آبهیجات جوشی و کانیکا دیلون است.
@dtonline