بایگانی‌ها

نت‌فلیکس مایک لی را نپذیرفت

نت‌فلیکس مایک لی را نپذیرفت
نت‌فلیکس مایک لی را نپذیرفت

مایک لی، فیلمساز افسانه ای، از افشای مسائل خود در مورد تامین بودجه برای فیلم بعدی خجالتی ندارد. اگر به خاطر داشته باشید، ماه گذشته او به بی‌بی‌سی گفت که «مثل دیوانه تلاش می‌کند تا حمایت مالی برای فیلم خود جذب کند». او از نظر ایده و انرژی کم ندارد، فقط مشکلش بودجه است.

او حالا گفته است که نت‌فلیکس پروژه جدیدش را رد کرد.

لی می‌گوید:«من متوجه شده ام که در تامین بودجه با مشکل مواجه هستم. مردم می‌خواهند بدانند که موضوع چیست و چرا چنین داستانی را انتخاب کردم. نت‌فلیکس فقط من را رد کرد، که مایه شرمساری است، زیرا آنها پول زیادی دارند. گفتند که نمی‌توانند بدون دانستن اینکه بازیگران کیستند یا پروژه درباره چیست از آن حمایت کنند. مزخرف است، زیرا اگر آنها آن را می ساختند، مردم فیلم را تماشا می‌کردند .»

نت‌فلیکس تاکنون پروژه های از دیوید کراننبرگ، دیوید لینچ و لی را رد کرده است. و اینها چند فیلمسازی است که نام‌شان را می‌دانیم.
.
مایک لی فیلمسازی است که در کارنامه خود آثاری مانند «رازها و دروغ‌ها» را دارد اما آخرین فیلمش «پیترلو» را جشنواره کن هم نپذیرفت.
.
وقتی اسکرین دیلی از او درباره دریافت جوایز در جشنواره‌ها پرسید، لی به جشنواره کن اشاره کرد: «همه می‌دانند که کن «پیترلو» را رد کرد. آنها گفتند که به فیلم احترام می‌گذارند اما مناسب کن نیست.»