بایگانی‌ها

نجات‌دهنده گری اولدمن

گری اولدمن از چندگانه هری پاتر و بتمن برای نجات زندگی خود تشکر کرد. به گزارش دنیای تصویرآنلاین، گری احترام خود را نسبت به این دو فرنچایز ابراز نمود و گفت که چطور مجموعه فیلم‌های هری پاتر و بتمن به او در نگهداری فرزندانش بعد از طلاق کمک کردند.

🔹گری اولدمن نقش سیریوس بلک را در «هری پاتر» ایفا کرد و نقش جیمز گوردن را در فیلم‌های «بتمن». او توضیح داد: در سن چهل و دو سالگی از همسرم جدا شده بودم و حضانت دو پسرم را داشتم. و این سخت بود چون دورانی بود که بیشتر فیلم‌ها در بوداپست، پراگ، استرالیا فیلمبرداری می‌شد. و بتمن و هری پاتر من را نجات دادند. چون می‌توانستم کلی کار بخاطر دستمزد بالا انجام بدهم و کنار فرزندانم در خانه باشم.»

🔹اولدمن در ادامه همکاری با کریستفر نولان را در مجموعه فیلم‌های بتمن تشریح کرد:«وقتی نخستین فیلم بتمن را در شهر لندن که (لوکیشن شهر گاتهام در فیلم بود) می‌ساختیم. من حدود بیست و هفت پرواز میان لندن و لس آنجلس انجام دادم. یک روز به لندن می‌رفتم و ایفای نقش می‌کردم.به اعتبار کریس نولان که بشدت پایبند به برنامه زمانبندی بود، می‌توانستم سه روز را به خانه برگردم و پیش بچه‌هایم باشم. دوباره دو روز برای فیلمبرداری می‌رفتم و تعطیلات آخر هفته به خانه می‌آمدم… اما احساس می‌کردم که فرزندانم را پرستار بچه بزرگ می‌کند.»

🔹گری اولدمن از سال 1997 تا 2001 با دنیا فیورنتینو زندگ مشترک داشت که دو پسر دارند:چارلی متولد سال 1999 و گالیور متولد سال 1997. اولدمن در دوران طلاق توسط دنیا به همسرآزاری متهم شد. اما ادعاهای فیورنتینو در دادگاه رد شد و حضانت چارلی و گالیور به اولدمن رسید. گری اولدمن یک پسر به نام الفی اولمدن از ازدواج قبلی خود با لسلی منویل دارد.