بایگانی‌ها

نولان نابغه است

نولان نابغه است
نولان نابغه است

▪️جاش هارتنت باور دارد که کریستفر نولان، فیلمساز نابغه‌ای است. بازیگر 44 ساله تجربه همکاری با نولان در تریلر زندگی‌نامه‌ای او، «اوپنهایمر» را ستایش می‌کند برغم آنکه او بازی در سه‌گانه بتمن با نولان را رد کرده بود.

 

جاش هارتنت همراه با کیلین مورفی، امیلی بلانت، مت دیمون در «اوپنهایمر» حضور داشته، او در گفتگوی با ایندیپندنت گفت:ـ ویژگی فیلمسازان نابغه این است که همیشه در دسترس هستند. بنابراین امیدوار بودم روزی با هم کار کنیم و ببینید ، ما با هم کار کردیم. واقعا حس خوش‌شانسی دارم که کریستفر من را بازیگری هنوز میدانست که می‌خواست سال‌ها بعد با او کار کند.من باور عمیقی دارم که هر چیزی به وقتش اتفاق می‌افتد.»

 

هارتنت تحت تاثیر رویکرد نولان در فیلمسازی نیز قرار دارد:« کریس قوانین مشخصی دارد:هیچ کسی حق ندارد تلفن همراه داشته باشد. هیچ کسی حق ندارد دیر سر فیلمبرداری بیاید، هیچ کسی حق ندارد دستیار داشته باشد. همه سر صحنه‌ی او برابر هستند.»

 

هارتنت علت نپذیرفتن همکاری با نولان در سال‌های پیش را چنین توضیح داد که می‌خواست کارنامه بازیگری‌اش در آن زمان مسیر متفاوتی را طی کند:« نولان یکی از فیلم‌های بتمن را ساخته بود. با او ملاقاتی داشتم. من به او گفتم که این چیزی نیست که در آن زمان علاقه من را جلب کند. من در مسیر دیگری نسبت به بسیاری از بازیگران قرار گرفته بودم.»