بایگانی‌ها

همکاری اما استون و تیلور سوئیفت

تجلیل از تیلور سوئیفت
تجلیل از تیلور سوئیفت

اما استون به دوست صمیمی خود«تیلور سوئیفت در آلبوم جدیدش The Tortured Poets Department. و ساخت ترانه «فلوریدا!!!/Florida!!!» کمک کرده است. نام بازیگر برنده اسکار به طور رسمی در این آلبوم ذکر شده. او به همراه فلورنس ولچ و جک آنتونوف در تیم تولید ترانه «فلوریدا» بودند. سوئیفت اشعار ترانه را به همراه ولچ ( از گروه ایندی راک فلورنس و د مشین) سروده است. که همراه با تیلور در خواندن ترانه همراهی کرده است.

🔹تیلور سوئیفت درباره متن ترانه «فلوریدا» گفته است:« درباره دورانی است که زندگی‌تان خوب نیست و تاثیر انتخاب‌هایی که داشته‌اید به شما بازگشته،عواقب سخت و قضاوت‌ها شما را دوره کرده و تحت چنین شرایطی به جایی که فکر می‌کردید نرسیده‌اید و فقط می‌خواهید از همه چیزهایی که تاکنون می‌دانید فرار کنید.»

🔹اما استون امسال برنده اسکار بهترین بازیگر زن نقش نخست برای «بیچارگان» ساخته یورگس لانتیموس شد. اما استون در برنامه تلویزیونی گراهام نورتن درباره دوستی با تیلور سوئیفت اوایل سال جدید میلادی گفته بود که آن‌ها سال 2008 در مراسم اهدای جایزه Young Hollywood Awards با هم آشنا شدند و « از آن پس با یکدیگر ارتباط مان را ادامه دادیم و به دوستانی نزدیک تبدیل شدیم.»