بایگانی‌ها

«پادری» به جای «علی البدل» در ماه رمضان

«پادری» به جای «علی  البدل» در ماه رمضان
«پادری» به جای «علی البدل» در ماه رمضان

برخلاف تصور قبلی که به نظر می‌رسید ماه رمضان امسال پروژه‌ی جدید سازندگان سریال پایتخت با عنوان «علی البدل» آنتن شبکه یک را در اختیار داشته باشد، کار محسن تبابنده و سیروس مقدم به موعد پخش نمی‌رسد و «پادری» سریال ویژه ماه رمضان خواهد بود.

در خلاصه داستان این مجموعه که با دست مایه‌های طنز همراه است، آمده: قالیشویی مشتاق تعطیل شده است و فیروز در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می‌کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را ادامه دهد. او که با انبوهی از فرش های نشسته روبرو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می‌دهد.

پیش از این الهام غفوری تهیه کننده سریال  با اشاره به این که آیا «علی البدل» به پخش در ماه رمضان نیز خواهد رسید یا نه،  گفته بود:به رغم این که سریال در لیست مجموعه‌های ماه رمضان قرار گرفته است و با توجه به پروداکشن سنگین و شرایط خاصی که برای تولید این اثر داریم، این احتمال وجود دارد تا نتوانیم به ماه رمضان برسیم.

در خلاصه داستان «علی البدل» آمده است: من علی البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم می‌گن مگه لالی، حرف بزنم می‌گن حق رای نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم.