بایگانی‌ها

پای «لینکلن» اسپیلبرگ هم به مناظره باز شد!

پای «لینکلن» اسپیلبرگ هم به مناظره باز شد!
پای «لینکلن» اسپیلبرگ هم به مناظره باز شد!

دومین مناظره ریاست جمهوری آمریکا میان هیلاری کلینتون و دانلد ترامپ ساعاتی قبل در حالی به پایان رسید که خیلی از رسانه‌ها و تحلیل‌گرها به این مناظره لقب بدترین یا زشت‌ترین در تاریخ آمریکا را دادند.

نامزدها دومین مناظره را هم به حملات شخصی و تند گذراندند و در مجموع نود دقیقه آنچه که بیشتر از برنامه‌ها و سیاست‌های آتی ترامپ و کلینتون در معرض توجه قرار گرفت، برخوردهای شخصی آنها بود. مانند دست ندادن آنها در ابتدای مناظره یا اتهام ترامپ به بیل کلینتون درباره روابط جنسی خارج از چارچوب و این که اگر رئیس‌جمهور شود هیلاری کلینتون را به دلیل رفتارهای غلطش در دوران وزارت مستحق زندانی شدن می‌داند.

مناظره‌ی دوم در توییتر و شبکه‌های اجتماعی هم رکورد شکست و بیش از هفده میلیون توییت را به خود اختصاص داد. توییت‌هایی شامل  واکنش‌ها و شوخی‌های کاربران با ترامپ و کلینتون.

نکته‌ی جالب مناظره جالب زمانی بود که کلینتون درباره مواضعش از فیلم «لینلکن» استیون اسپیلبرگ مثال آورد و ترامپ هم در جواب گفت: «تو دروغگویی و حق نداری خودت را با لینکلن بزرگ مقایسه کنی که به صداقت معروف بود.» توییر فعلا پر شده از شوخی‌هایی با سوژه آبراهام لینلکن و مناظره.