بایگانی‌ها

کمک مالی متیو پری به مایکل جی. فاکس

▪️مایکل جی. فاکس می‌گوید که متیو پری یکبار چک هنگفتی برای بنیاد تحقیقاتی بیماری پارکینسونی که او تاسیس کرد،کشیده است. بازیگر «بازگشت به آینده» بخاطر دارد که ستاره «فرندز» در همان سال‌های اولیه‌ی که فاکس بنیاد را تاسیس کرده بود، این چک را برای کمک به بنیاد اهدا کرد.

🔹به گزارش دنیای تصویرآنلاین در گفت‌وگویی با اینترتینمنت تونایت، جی. فاکس گفت:«امیدوارم این بی مبالاتی نباشد… اما زمانی که آن‌ها برای اولین بار حقوق هنگفت خود را (به خاطر قراردادهای فرندز) گرفتند و تا آخر عمر میلیونر شدند، متیو یک چک با رقم بالا برای بنیاد نوشت.ما واقعاً در اوایل کار بنیاد بودیم و سعی می‌کردیم روی پاهای خود بایستیم. و حرکت متیو یک رای اعتماد بود.و با هیچ خود ستایی یا چیز دیگری همراه نبود، او فقط چک را داد و منظورش این بود که بگیر و تمام تلاشت را انجام بده و … من کار متیو را دوست داشتم.»

🔹فاکس سال 2000 این بنیاد را راه اندازی کرد، نه سال پس از آن‌که به بیماری پارکیسنون مبتلاشد. پری و دیگر بازیگران اصلی سریال «فرندز» در سال 2002 با شبکه تلویزیونی پخش کننده سریال مذاکره کردند تا برای هر اپیزود یک میلیون دلار دستمزد بگیرند.