بایگانی‌ها

کیت در انتظار فیلمنامه

تاخیر در برگزاری مراسم اهدای جوایز موسسه فیلم آمریکا
تاخیر در برگزاری مراسم اهدای جوایز موسسه فیلم آمریکا

چند روز پیش کیت وینسلت برای ایفای نقش در مجموعه «مر از ایست تاون» توانست برنده جایزه امی بهترین بازیگر زن در مجموعه کوتاه تلویزونی و آنتولوژی شود،کیت وینسلت می‌گوید که نمی‌تواند قطعی درباره فصل دوم مجموعه صحبت کند اما منتظر فیلمنامه این فصل می‌ماند.

پس از پایان پخش «مر از ایست تاون» کیت وینسلت گفته بود که صبحت‌هایی درباره تولید فصل دوم مطرح شده.و زمانی که از وینسلت پشت صحنه مراسم امی درباره فصل دوم پرسیدند، پاسخ داد بستگی دارد که او و سازندگان چه واکنشی به خط داستانی مطرح شده توسط نویسندگان داشته باشند.
.
وینسلت چنین گفت: “البته در مورد فصل دوم صحبت هایی انجام شده است ، زیرا موفقیت این نمایش واقعاً همه ما را شگفت زده کرد و به نوعی توجه مردم را به طرز چشمگیری جلب کرد.بنابراین ، بله مذاکرات در حال صورت گرفتن است ، اما من فکر می‌کنم تا زمانی که فیلمنامه در دست ما نباشد نمی توانیم به آنها پاسخ دهیم ، و باید بدانیم داستان کامل فصل دوم چه می تواند باشد و همچنین بدانیم که مر به کجا می رود ، زیرا ما نمی توانیم در فصل دوم با آنچه در فصل اول انجام داده ایم مطابقت داشته باشیم و نباید تلاشی هم کنیم ، اما باید حداقل فصلی را بسازیم که به اندازه فصل اول جذاب و سرگرم کننده است. بنابراین راستش را بخواهید من واقعاً نمی دانم چه اتفاقی می افتد .