بایگانی‌ها

تام هنکس: شرم بر شما!

هنکس و پرداخت هزینه‌های «فارست گامپ»
هنکس و پرداخت هزینه‌های «فارست گامپ»

دنیای تصویرآنلاین-تام هنکس که برای نمایش فیلم جدیدش «سگ تازی» در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده بود درباره مردمی که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند و  ماسک نمی زنند گفت:« شرم بر شما !»

تام هنکس اولین سوپر استار سینما بود که چندماه پیش و در آغاز شیوع بیماری کووید-19 همراه همسرش به این بیماری مبتلا شد و پس از آن دو بار پلاسمای خون خود را اهدا کرد.

هنکس در کنفرانس مطبوعاتی از نحوه برخورد مردم با این بیماری و رعایت نکردن دستورالعملی که «CDC» در آمریکا برای جلوگیری از شیوع بیماری منتشر کرده، ابراز نومیدی کرد .

هنکس گفت:«تنها سه کار برای رسیدن به فردا می‌توان انجام داد. فاصله اجتماعی را رعایت کنید، ماسک بزنید و دست‌ها را بشویید.این کارها بسیار ساده است، خیلی ساده.اگر کسی در خودش نمی‌بینید که این سه کار اساسی را انجام بدهد، فکر می‌کنم که شرم بر شما باد! احمق نباشید، این کارها را رعایت کنید، سهم خود را ادا کنید، خیلی ساده است. اگر دارید رانندگی می‌کنید، با سرعت زیاد نمی‌رانید، چراغ راهنما می‌زنید، از برخورد با عابر پیاده پرهیز می‌کنید، این عقل سلیم است.»

هنکس عقیده دارد  بسیاری از شهروندان آمریکایی این موارد را رعایت می‌کنند اما در بخش‌هایی  از کشور مردم پاندمی را جدی نگرفته‌اند.