بایگانی‌ها

نقش پررنگ اسکارلت جوهانسون در «دنیای ژوراسیک»

اسکارلت جوهانسون در فیلم کارگردان «ثور»
اسکارلت جوهانسون در فیلم کارگردان «ثور»

▪️اسکارلت جوهانسون تهیه فیلم جدید «دنیای ژوراسیک» را برعهده گرفت. بازیگر سی و نه ساله نقش اصلی در قسمت جدید ماجرای دایناسورها را پیشتر پذیرفته بود و حالا مسئولیتی هم پشت دوربین دارد. درست شبیه کاری که مارگو رابی با «باربی» انجام داد. اسکارلت جوهانسون در فرآیند خلاقانه فیلم نقش خواهد داشت . روزنامه سان گزارش داد که اسکارلت ماه‌ها با استودیوی تهیه‌کننده در حال مذاکره بود که گرت ادواردز انتخاب اول او برای کارگردانی است. سان می‌نویسد:« گرت دستمزد هنگفتی می‌خواست اما حالا قرارداد را بسته است. از آنجایی که گرت گزینه اول اسکارلت بود حالا او علاقه بیشتری دارد که در این فیلم سهمی داشته باشد و حضور او به عنوان بازیگر و تهیه‌‌کننده قطعی است.»
🔹جاناتان بیلی (بازیگر بریجرتون) احتمالا در این فیلم حضور خواهد داشت که تاریخ اکرانش ژوئیه 2025 اعلام شده. اما بازگشت شخصیت‌های اصلی سه‌گانه قبلی «دنیای ژوراسیک» که نقش آن‎ها را کریس پرت و برایس دالاس هوارد ایفا می‌کردند، کاملا منتفی است. بعید است سم نیل، لورا درن و جف گولدبلوم که در سال 2022 در «دنیای ژوراسیک قلمرو» ایفای نقش کردند، در فیلم جدید حضور داشته باشند.
🔹استیون اسپلبرگ تهیه‌کننده اجرایی فیلم اخیر است. او دو قسمت اول پارک ژوراسیک‌ها را در دهه نود میلادی ساخت. قسمت جدید هفتمین فیلم این فرنچایز محسوب می‌شود.