بایگانی‌ها

جنبش سیاهان به تئاتر رسید

جنبش سیاهان به تئاتر رسید
جنبش سیاهان به تئاتر رسید

تهیه کننده و بازیگر مشهور هالیوود مایکل بی .جردن و سه نفر از اهالی تئاتر در برادوی با ابتکارات جداگانه ایی برای برقراری عدالت نژادی در صنعت سرگرمی‌سازی گام برداشتند.

 

به گزارش ایران تئاتر، مایکل بی.جردن همراه با سازمان  عام المنفعه «رنگ برای تغییر/ Color of Change» جنبش و هشتگ  تغییر در هالیوود را راه انداختند .هدف از این برنامه  تامین یک مسیر برای رهبران صنعت سرگرمی سازی و هالیوود،تهیه کنندگان و دیگران است تا عملکرد استخدامی خود و فرهنگ کمپانی‌ها را اصلاح کنند و کارمندان سیاهپوست و صداهای خلاقانه متنوعی را استخدام نمایند.

به گزارش ورایتی سه تن از اهالی تئاتر و با تجربه‌های برادوی به نام‌های تی.الیور  رید، وارن آدامز و  رجینالد  ون لی  تاسیس سازمان «ائتلاف تئاتر سیاهان/ the Black Theatre Coalition» را اعلام کردند.

این سازمان به تهیه کنندگان  و صاحبان سالن‌های تئاتر مشاوره می دهد و از گام های سریع آنها برای «از بین بردن نابرابری‌های  نژادی در استخدام در تئاتر آمریکا» حمایت خواهند کرد.

سازمان «بی تی سی»(مخفف عبارت ائتلاف تئاتر سیاهان)  با کمپانی‌های بزرگ همکاری خواهد داشت تا اطمینان حاصل کند حقوق داوطلبان سیاهپوست  برای استخدام(در مقام کارمند)، کارآموزی، دستیاری و استادی به رسمیت شناخته می‌شود و حقوق دستیاری و استادی و فرصت های شغلی  به صورت قانونی درآید تا این سازمان اطمینان حاصل نماید که صدای سیاهان در برادوی شنیده می‌شود.

همچنین این سازمان برنامه ریزی انجام داده تا  مجموعه نمایش‌های سالیانه  برای ساخت؛تهیه و طراحی به مدیریت هنرمندان سیاهپوست داشته باشد.

گفتنی است افتون بتل مدیر  سازمان بی تی سی خواهد بود و رجینالد ون لی ریاست هیئت مدیره این سازمان را برعهده خواهد داشت.