بایگانی‌ها

دو غول بازیگری مقابل هم؟!

تبریک رابرت دنیرو به آل پاچینو
تبریک رابرت دنیرو به آل پاچینو

دنیای تصویرآنلاین-با وجودی که هنوز ریدلی اسکات مشغول پایان فیلمبرداری درام تاریخی «آخرین دوئل» با بازی بن افلک و مت دیمون است ،برای فیلم بعدی به دنبال گروه بازیگران تواناست.
ددلاین گزارش داد که شنیده شده ریدلی اسکات به دنبال استخدام بازیگرانی مانند آل پاچینو، رابرت دنیرو،آدام درایور، جرد لتو،جک هوستون و ریو کارنی است. آنها در حال مذاکره با کمپانی مترو گلدوین مه‌یر برای پیوستن به پروژه «گوچی» هستند.
لیدی گاگا برای نقش پاتریزیا رجیانی،همسر سابق مائوریزیو گوچی انتخاب شده است. او را در دادگاه تفهیم اتهام کردند که در سال 1995 نقشه قتل مائوریزیو را کشید.پاتریزیا به 18 سال زندان محکوم و سال 2016 از زندان آزاد شد.
در همان گام نخست لیدی گاگا برای نقش پاتریزیا نامش مطرح شد. او برای بازی در «ستاره ای متولد می‌شود» ساخته بردلی کوپر نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر زن نقش نخست و برنده اسکار بهترین ترانه شد.
جینانینا اسکات همسر و شریک ریدلی اسکات مدتها علاقمند تولید فیلمی براساس زندگی خاندان گوچی و به قتل رسیدن نوه گوچیو
گوچی معروف بود که موسس برند مد «گوچی» است.جینانینا بازیگر نیز است و ایفای نقش همسر راسل کرو را در فیلم «گلادیاتور» برعهده داشت.
پاتریزیا رجیانی دو فرزند دختر از مائوریزیو داشت اما مائوریزیو بخاطر زن دیگری پاتریزیا را ترک کرد.پاتریزیا تومور مغزی داشت که با جراحی موفقیت آمیزی تومور را برداشت. فرزندان او بخاطر کاری که در حق پدرشان انجام داد، او را سرزنش می‌کردند.رسانه‌های ایتالیا در دوران رسیدگی به پرونده قتل مائوریزیو به این زن لقب «بیوه سیاه» را دادند.
او ابتدا به 26 سال زندان محکوم شده بود.
فیلم‌نامه را روبرتو بنتیونیا با اقتباس از کتاب سارا گی به نام «خانه گوچی:داستان حساس یک قتل» می‌نویسد.
هنوز گروه بازیگران فیلم کامل نشده است. اگر ریدلی اسکات بتواند نام‌هایی مانند آل پاچینو، رابرت دنیرو، آدام درایور را جذب پروژه کند، با فیلم و گروه بازیگران ستاره روبه رو خواهیم بود.
آل پاچینو و رابرت دنیرو آخرین بار در «ایرلندی» ساخته مارتین اسکورسیزی مقابل هم ایفای نقش کردند.