بایگانی‌ها

عاشق بتمن شدم

بتمن در سال 2025
بتمن در سال 2025

دنیای تصویرآنلاین-علاقمندان بتمن از تماشای تریلر فیلم مت ریوز، «بتمن» شگفت‌زده شدند.ظاهرا با فیلم شگفت‌انگیزی طرف هستیم.
.اما نظر زک اسنایدر نسبت به این تریلر چیست؟ او نگاه متفاوتی در فیلم‌های خود به کاراکتر بتمن ارائه داده و حالا مت ریوز نسخه بسیار متفاوتی به ما عرضه خواهد کرد.
در جدیدترین مصاحبه اسنایدر با «ریل این موشن» او نظر خودش را نسبت به «بتمن» بیان کرد.
زک اسنایدر گفت:«هنوز نمی‌دانم درجه‌بندی فیلم چه خواهد بود.اخیرا به مت پیامک زدم و نوشتم :چرا که نه؟ خیلی باحال است.عاشقش شدم!
به نظرم خیلی باحال است.فکر کردم در مسیر درست و همه چیز بتمن بجا بود.به عنوان یک طرفدار، بتمن فیلمی است که می‌خواهم تماشا کنم.پس دوست دارم برای او ارزوی موفقیت کنم.»
«بتمن» داستان تلخ نئونوآر را روایت خواهد کرد وبه ماجرای بتمن در حال و هوای کارآگاهی خواهد پرداخت. مت ریوز گفته بود که می‌خواهد داستانی عمیق و روانشناسانه بگوید. داستان در زمانی می‌گذرد که بتمن دو سال است اصل و نسب خود را شناخته و دارد با موضوع کلنجار می‌رود.
مجموعه‌ای قتل و جنایت در گاتهام سیتی رخ می‌دهد و بتمن تحقیقات روی این موضوعات را شروع خواهد کرد.به تدریج سیاهی گاتهام سیتی برای بتمن روشن می‌شود. گفته شده که فیلم به شدت شخصیت محور خواهد بود که به رابطه میان بتمن و آلفرد پنی‌ورث می‌پردازد.