بایگانی‌ها

وودی آلن پشیمان شد

وودی آلن پشیمان شد
وودی آلن پشیمان شد

نمایندگان وودی آلن می‌گویند که او تصمیمی برای بازنشستگی ندارد و از فیلمبرداری در شهر پاریس برای فیلم جدیدش بسیار هیجان‌زده است که پنجاهمین فیلم او خواهد بود.» نام فیلم جدید او “Wasp 22. است

.
وودی آلن خبر و ادعایی را که او قرار است با پنجاهمین فیلمش از فیلمسازی خداحافظی کند تکذیب کرد. ماجرای این خبر از گفت وگوی او با روزنامه اسپانیایی La Vanguardia شروع شد که گفته بود این فیلم آخرین پروژه اوست که در پاریس فیلمبرداری خواهد شد.

نماینده مطبوعاتی آلن متن او را به ایندی وایر ارسال کرد . در این متن آمده که وودی آلن هرگز نگفت بازنشسته می شود و هرگز نگفت که رمان دیگری می خواهد بنویسد. او گفت که دارد به فیلم نساختن فکر می کند چرا که فیلم های ساخته شده خیلی سریع وارد پلتفورم های پخش آنلاین می شود و برای او این شرایط خیلی لذت بخش نیست چرا که الن عاشق بزرگ تجربیات سینمایی است. او در حال حاضر قصد بازنشستگی ندارد و بسیار هیجان زده است که در پاریس برای فیلمبرداری فیلم جدیدش که پنجاهمین فیلمش خواهد بود، حضور دارد.»

در این مصاحبه ادعا شده بود که فیلم جدید وودی آلن “Wasp 22 آخرین فیلم او خواهد بود. بازیگران این فیلم کریستف والتز، لوئی گارل، والاس شان، النا آنیا، سرژ لوپز، جینا گریشون هستند.