بایگانی‌ها

آثار رولد دال در نت‌فلیکس

آثار رولد دال در نت‌فلیکس
آثار رولد دال در نت‌فلیکس

مدیران نت‌فلیکس قرار دادی برای دستمایه قرار دادن آثار رولد دال در محصولات شان بسته بودندبه همین خاطر تهیه کنندگان این کمپانی امیدوارند بتوانند جهان رولد دال را در محصولات جدید خود روی پرده ببرند.
.
روز چهارشنبه ،22 اکتبر خبر رسمی منتشر شد که قرار است مدیران کمپانی نتفلیکس با همکاری کمپانی داستان رولد دال( Roald Dahl Story Company)،«تعدادی از دوست داشتنی‌ترین داستان‌های دنیا را به شیوه‌های جدید و نوآورانه به طرفداران اخیر و آینده آثار رولد دال ارائه بدهند.»
.
این دو کمپانی سه سال پیش شراکت خود را اعلام کردند. در حال حاضر تایکا وایتیتی و فیل جانستون روی مجموعه‌ای برگرفته از دنیای کتاب محبوب رولد دال «چارلی و کارخانه شکلات سازی» کار می‌کنند.‌
تهیه کنندگان با همکاری کمپانی های ورکینگ تایتل و سونی روی اقتباس از کتاب ماتیلدا سرمایه گذاری کردند که به صورت موزیکال خواهد بود.
.
علاوه بر این پروژه ها مدیران نتفلیکس روی پروژه های زنده-انیمیشن؛فیلم، گیم،تئاتر زنده،محصولات مصرفی و … برگرفته از جهان ادبی رولد دال تمرکز دارند.
کتاب های رولد دال بسیار محبوبیت دارند و به 63 زبان دنیا ترجمه شده اند. از آثار مهم رول دال می توان اشاره کرد به غول بزرگ مهربان،ماتیلدا، آقای فاکس شگفت انگیز،ویلی وونکا.