بایگانی‌ها

آخرین دیالوگ احمقانه!

آخرین دیالوگ احمقانه!
آخرین دیالوگ احمقانه!

دنیای تصویرآنلاین- کریس ایوانز جزئیات آخرین سکانسی  را که در نقش «کاپیتان آمریکا» در قسمت چهارم «انتقام‌جویان» ایفا کرد،فاش ساخت و آن را «واقعا احمقانه» خواند!

کریس ایوانز که هفته گذشته با نقش کاپیتان آمریکا خداحافظی کرد مسلما آخرین روز فیلمبرداری «انتقام‌جویان» روزی پراحساس برای او بوده اما ایوانز اعتراف می‌کند آخرین جمله‌ایی که در این نقش بیان کرده واقعا احمقانه است. ایوانز که در رویداد کامیک کان ACE حضور داشت به علاقمندانش گفت آخرین دیالوگ کاپیتان آمریکا جمله خاصی نیست.

او گفت:«آخرین دیالوگ واقعا جمله احمقانه‌ایی بود.واقعا احمقانه که احتمالا نمی‌توانم شرحش بدهم.» ایوانز بیش از این توضیح اضافه‌ایی نداد اما در ادامه توضیحات بیشتری را بابت فیلمبرداری ارائه داد:« می‌دانید، فیلمبرداری دوباره یکسری صحنه‌ها بود.یکسری چیزهای جزئی کارگردان ها احتیاج داشتند.شاید جمله‌ای خطاب به پل راد باید می‌گفتم. او خودش که آن روز حضور نداشت.اما جمله احمقانه بود. جمله ی خاطره انگیزی نشد اما روز آخر خاطره انگیز بود.»

پیام خداحافظی کریس ایوانز که هفته گذشته در توئیتر منتشر کرد  بیش از یک میلیون لایک داشته و بیش از 200 هزار بار بازنشر شده است. از ستارگانی که به پیام او واکنش نشان دادند می‌توان به رایان رینولدز و دواین جانسن اشاره کرد.