بایگانی‌ها

آشتی اسکارلت جوهانسون با دیزنی

پروژه مخفی در مارول
پروژه مخفی در مارول

اسکارلت جوهانسون دو ماه پیش شکایت حقوقی علیه مدیران کمپانی دیزنی نوشت که اکران آنلاین بیوه سیاه بر قرار داد او تاثیر گذاشت و از دستمزد و حقوق او به این روش کاسته شده است.
سرانجام اسکارلت جوهانسون و کمپانی والت دیزنی روز پنجشنبه شکایت خود را در رابطه با پخش آنلاین فیلم بیوه سیاه Black Widow حل کردند و این نقطه پایانی بود به شروع نخستین دعوای بزرگ بین یک استودیو و ستاره بر سر تغییرات اخیر در برنامه های پخش فیلم ها که یکی از دلایلش همه گیری و استقبال نسبتا پایین مردم از سالن های سینما بوده است.
.
متن قرارداد و توافق جدید فاش نشد ، اما دو طرف بیانیه مشترکی را منتشر کردند که در آن متعهد شدند به همکاری خود ادامه دهند.
جوهانسون ، بازیگر نقش ناتاشا رومانوف معروف به بیوه سیاه در نه فیلم این نقش را ایفا کرد، او می گوید: “خوشحالم که اختلافاتمان را برطرف کردیم. من به فیلم هایی که باهم انجام داده ایم بسیار افتخار می کنم. در طول سالها و از رابطه خلاقانه با این تیم بسیار لذت بردم. من مشتاقانه منتظر ادامه همکاری‌مان هستم. “

آلن برگمن ، رئیس محتوای استودیوهای دیزنی ، گفت:خوشحالم که توانستیم به توافق مشترک برسیم.

برگمان گفت: «ما از مشارکت های جوهانسون در دنیای سینمایی مارول قدردانی می‌کنیم و مشتاقانه منتظر همکاری مشترک در تعدادی از پروژه های آینده هستیم.»