بایگانی‌ها

آلن دلون مرگ خودخواسته را نمی‌خواهد

آلن دلون مرگ خودخواسته را نمی‌خواهد
آلن دلون مرگ خودخواسته را نمی‌خواهد

آنتونی دلون پسر ارشد ، آلن دلون و ناتالی دلون کتاب زندگی‌نامه ای به چاپ رسانده به نام«میان سگ و گرگ» که انتشارات شقشه-میدی آن را منتشر کرده است.
آنتونی دلون در یک رشته استوری در صفحه اینستاگرامی خود با خشم به رسانه ها حمله کرد و نوشت که پدرش مرگ خودخواسته یا اتانازی نخواسته است و تمامی این خبر از تفسیر اشتباه رسانه ها از جمله ای از کتاب او است که به غلط تعبیر شده است!
آنتونی در عین حال رسانه ها را تهدید کرد که به دادگاه می کشاند و تصویری از رسانه هایی که خبر را منتشرکردند، استوری کرد و عبارت «فیک/دروغین» را بالای عکس این رسانه ها نوشت.

آنتونی دلون بازیگر است، او با فیلمی از فرانچسکو رزی به نام «وقایع نگاری یک مرگ از پیش تعیین شده»(1987) در آمریکای لاتین و شرق اروپا چهره شناخته شده ای است. همچنین با فیلم « La vérité si je mens» ساخته توماس ژیلو.

در این کتاب آنتونی چهره ترسناکی را از آلن دلون و زنی با اراده را از مادرش ناتالی دلون ترسیم کرده است. و بیشتر به زندگی خود در دوران کودکی و نوجوانی می پردازد.
«در ابتدا آنتونی می خواست برای یک سریال یا برای هنر هفتم زندگی خود را بنویسد.پنجاه صفحه که از نوشتن این خاطرات گذشت. او خاطراتش را برای دوست تهیه کننده دومینیک بنسنهارد خواند و او گفت که ببین مانند زندگی کندی ها در آمریکا است. و امتیاز این خاطرات را خریداری کرد. آنتونی پس از مدتی به این فکر فرو رفت که بد نیست خاطراتش را در قالب کتاب منتشر کند.

آنتونی دلون می گوید از پدرش «تنهایی» را به ارث برده است، ویژگی که مادرش ناتالی را می ترساند. آنتونی یاد گرفته که به سفر برود و با آدم های جدید آشنا شود از مادرش هم اراده را یاد گرفته او می گوید شخصیت ناتالی دلون هیچ وقت نمی شکست.