بایگانی‌ها

آل پاچینو ستاره مراسم موسسه فیلم آمریکا بود

آل پاچینو ستاره مراسم موسسه فیلم آمریکا بود
آل پاچینو ستاره مراسم موسسه فیلم آمریکا بود

▪️مراسم اهدای جوایز موسسه فیلم آمریکا  برگزار شد و در این مراسم سالیانه از 21 فیلم و مجموعه تلویزیونی که پیشتر نام‌های‌شان اعلام شده بود تقدیر به عمل آمد. در مراسم جیمز کامرون و جری بروکهایمر، سارا پولی و میشل ویلیامز، گپ و گفت طولانی داشتند استیون اسپیلبرگ از سریال «خرس» تعریف کرد.

مراسم روز سیزدهم ژانویه در هتل بورلی هیلز با حضور 250 نفر از چهره های شناخته شده صنعت سینما برپا شد اما چهره محبوب مراسم کسی نبود بجز آل پاچینو که در آخر مراسم ده دقیقه سخنرانی کرد.پس از صرف شام باب گازال؛ رئیس موسسه فیلم آمریکا  از همه خواست دقایقی سکوت کنند و کلیپی از درگذشتگان پخش شد.

 

آل پاچینو به مناسبت پنجاهمین سالگرد نمایش «پدرخوانده» به مراسم آمده بود.  او گفت سخنانی را آماده کرده بود، اما پس از تماشای همه کلیپ ها و فکر کردن به آثار بزرگ، آن سخنان را کنار گذاشت. «چیزی که باید بگویم خیلی عجیب است… دارم می لرزم، به دستانم نگاه کنید!»

 

پاچینو در ادامه  درباره تجربیات و حکایات های جذاب درباره نامزد شدن  و گذراندن “مراحل غم”  در دوران نامزدی اسکار برای «سرپیکو» سخن گفت. سخنان  آل پاچینو  فی البداهه و بدون انسجام به نظر می رسید، هر چند  خنده دار و سرگرم کننده بود، و او با این ایده که هنرمندان  برای رقابت ساخته نشدند، سخنان خود را به پایان رساند.