بایگانی‌ها

آماده شکست هستم/حمایت از فیلمسازان مستقل

▪️نیکول کیدمن آماده شکست در پروژه‌های سینمایی است. او می‌گوید وقتی که پروژه‌های پرریسک سینمایی را می‌پذیرد، آماده است که در این پروژه‌ها شکست هم بخورد. او در گفتگویی در جشنواره سینمایی SXSW در شهر سیدنی درباره اهمیت ریسک‌پذیری در بروز استعداد و پذیرش فیلمسازانی که کارنامه‌ی آنها به دلایلی متوقف شده، سخن گفت.

🔹نیکول کیدمن پنجاه و شش ساله اشاره کرد که همکاری او با کارین کوساما در فیلم «نابودگر» نمونه‌ی از چنین همکاری است. کیدمن توضیح داد:« کوساما بالای 46 سال داشت و می‌گفت که هیچ‌کسی حاضر نیست برای من ریسک بپذیرد و کارم در سینما تمام شده است. من پاسخ دادم که نه کار تو تمام نشده،… من با او همراهی کردم ما به لس آنجلس رفتیم و یک فیلم خیلی کم هزینه ساختیم. او حالا فیلمسازی است که موفقیت بزرگ داشته .»

🔹نیکول کیدمن خودش را به مخاطبان در جشنواره بازیگری توصیف کرد که «فوری وارد عمل می‌شود و آماده شکست است» اما به فرصت دوم هم عقیده دارد. نیکول کیدمن همچنین پروژه جدید خود را معرفی کرد که اقتباس تلویزیونی از کتاب لین موریارتی به نام «آخرین سالگرد» خواهد بود. «آخرین سالگرد» مینی‌سریال است. و کمپانی نیکول کیدمن تهیه آن را برعهده گرفته.