بایگانی‌ها

آنجلینا جولی در نقش ماریا کالاسِ افسانه‌ای

آنجلینا جولی نقش ماریا کالاس، خواننده مشهور اپرا را در فیلم زندگی‌نامه او ایفا می‌کند.پابلو لارین کارگردانی زندگی‌ نامه پر افت و اخیز کالاس را برعهده دارد نام این فیلم .ماریا  است و “داستان پر فراز و نشیب، زیبا و تراژیک زندگی بزرگترین خواننده اپرای جهان را در آخرین روزهای زندگی او در پاریس دهه 1970 دوباره زنده می‌کند.  فیلمنامه را خالق پیکی بلایندرز، استیون نایت،  نوشته است که آخرین بار با لارین در پروژه اسپنسر همکاری داشت.

 

جولی در بیانیه ای گفت: «من مسئولیت زندگی و میراث ماریا را بسیار جدی می گیرم. من تمام تلاشم را برای رویارویی با این چالش خواهم داد. پابلو لارین کارگردانی است که مدتهاست او را تحسین می کردم. اینکه به شما اجازه داده شود که  داستان ماریا را با او و با فیلمنامه ای از استیون نایت  تعریف کنید، یک رویا است.

 

 کریستن استوارت برای بازی در اسپنسر برای  اولین بار نامزد اسکار شد و همچنین ناتالی پورتمن برای بازی در فیلم جکی مورد تحسین قرار گرفت.

 

لارین می گوید: «داشتن فرصتی برای ترکیب عمیق ترین و شخصی ترین علایقم، سینما و اپرا، آرزویی دیرینه وده است. ساخت این فیلم با آنجلینا، هنرمندی فوق‌العاده شجاع و کنجکاو، فرصتی شگفت‌انگیز است. یک موهبت واقعی است.»

ماریا کالاس خواننده اپرا، یونانی تبار و متولد شهر نیویورک بود.جکی کندی و ماریا کالاس هر کدام در دوره ای با اوناسیس ارتباط داشتند. ازدواج اوناسیس با جکی کندی باعث شکست عشقی ماریا کالاس شد. و پابلو لارین زندگی جکی را پیشتر با بازی ناتالی پورتمن به فیلم تبدیل کرده است و حالا به سراغ ماریا کالاس می رود.