بایگانی‌ها

اتهامات وودی آلن برای من بی‌معنی نیست

اتهامات وودی آلن برای من بی‌معنی نیست
اتهامات وودی آلن برای من بی‌معنی نیست

▪️شان پن مهمان برنامه پادکستی بیل ماهر بود که موضوع وودی آلن مطرح شد و مهمان و میزبان برنامه هر دو به دفاع از این کارگردان افسانه‌ای برآمدند.

شان پن گفت:« موضوع و پرونده وودی آلن هیچ وقت برای من معنی نداشت چون هرگز شخصا چیزی نشنیدم و با مشاهده پرونده های پزشکی قانونی، او فقط یک بار متهم به چنین کاری شده است. بنابراین هیچ وقت جنجال وودی آلن برای من معنی نداشت. در ضمن در اوج دعوای حضانت با شخصی(میا فارو) که هر  کودکی را که پیدا کرده بودند به فرزند خواندگی پذیرفته بودند، برادر طرف(منظور فارو) به عنوان کودک آزار به زندان رفته است.»

بیل ماهر نیز در ادامه و تایید صحبت‌های پن گفت:««همچنین  زنی که انگیزه وحشتناکی برای انتقام‌جوییِ فراتر از درک داشت. وودی نیز در دو تحقیقات مختلف تبرئه شد. هالیوود یک مشت ترسوی مزخرف است.» ماهر در ادامه  تندی جمله آخر خود را با جملات دیگری جبران کرد:« من آنها را دوست دارم. عاشق شوبیزنس هستم.یک پیش‌فرضی وجود دارد؛  همه کسانی که درشوبیزنس مشغول کار هستند یک احمق کامل اند … به خصوص بازیگران.»

شان پن و ماهر هر دو اتهامات علیه وودی آلن را باور ندارند. آلن پیشتر به آزار دختر خوانده خود دیلان فارو متهم شده بود.در دورانی که او کودک بود.