بایگانی‌ها

اخراج استاد پیچش از سر صحنه

اخراج استاد پیچش از سر صحنه
اخراج استاد پیچش از سر صحنه

هنوز سوژه‌های اتفاقات پشت صحنه فیلم «لیگ عدالت» تمام نشده که ماجرای دیگری این بار از پشت صحنه فیلم «راسپودی بوهمیایی» برخاسته. استودیو فاکس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده برایان سینگر (مضنونین همیشگی، ایکس من) را رسما از مقام کارگردانی این فیلم اخراج کرده. از قرار معلوم برایان سینگر دائما از سر صحنه غیب می‌شد و مدیر فیلمبرداری اثر نیوتون توماس سیگل عملا کارهای کارگردان را انجام ‌داده. اما ماجرا وقتی به نقطه بحرانی رسیده که سینگر از زمان تعطیلات روز شکرگذاری به سرصحنه برنگشته است! اختلافات سینگر با رامی مالک ستاره اصلی فیلم هم دلیل دیگر اخراج سینگر است، اختلافات ستاره و بازیگر تا جایی بالاگرفته که شایعات  پرتاب وسایل مختلف به سمت مالک توسط سینگر در رسانه‌ها شنیده می‌شود.

 البته اولین باری نیست که بی‌نظمی‌های سینگر حاشیه‌ساز می‌شود، شایعات از حضور نامنظم او در «بارگشت سوپرمن» و «اکس‌-من:آخر الزمان» خبر می‌دهد.

اما این‌بار به نظر می‌رسد که کمپانی فاکس دیگر تحمل نکرده و سینگر را اخراج کرده. با توجه به باقی ماندن دو هفته از فیلمبرداری «راسپودی بوهمیایی» باید دید آیا شاهد حضور کارگردانی لحظه آخری این فیلم را به چه شکل در خواهد آورد؟