بایگانی‌ها

ادامه «باربی» در مسیر تولید

باربی یک میلیارد دلاری می‌شود
باربی یک میلیارد دلاری می‌شود

کمپانی متل درنظر دارد تا ادامه «باربی» را بسازد. مدیر کارخانه عروسک سازی باربی  گفت که قرار است این فیلم به کارگردانی گرتا گرویگ و بازیگری مارگو رابی به یک چندگانه تبدیل شود اما در ابتدای این مسیر قرار دارند.

 

او در گفتگو با مجله تایم عنوان کرد که احتمالا فیلم‌های باربی بیشتری در  راه باشد. اما مارگو رابی که بازیگر نقش اصلی فیلم است چندان مطمین نیست و اشاره کرد که با وجود صحبت‌هایی برای تبدیل شدن باربی به یک چندگانه اما هنوز هیچ چیزی قطعی نیست. مدیر کارخانه متل عنوان کرد که آنها یک هدف روشن برای خلق آثاری دارند که فراتر از یک تبلیغ برای اسباب بازی باشد. او در ادامه به اهمیت همکاری با هنرمندان خلاق مانند گرتا و نوآ بامباک اشاره کرد. گرتا و نوآ با هم فیلمنامه را نوشتند.

مدیر متل گفت: ما دنبال ساخت فیلم هایی هستیم که به پدیده های فرهنگی تبدیل شوند. اگر شما بتوانی فیلمسازانی مانند گرتا و نوآ را ترغیب کنی تا از این فرصت استفاده کنند و به آنها آزادی در نوآوری بدهید، تاثیر واقعی می‌توانی بگذاری.»

 

در ادامه عنوان شد که هدف از ساخت فیلم فروش بیشتر عروسک‌های کارخانه نیست:« ساخت فیلم برای فروش بیشتر اسباب بازی نیست. ما فروش خوبی بدون ساخت فیلم های باربی داریم…»