بایگانی‌ها

ادای دین فینچر به سینما

عاشق دوران تمرین هستم
عاشق دوران تمرین هستم

کمپانی نت‌فلیکس دیروز اعلام کرد که دیوید فینچر تهیه کننده مجموعه مستندی به نام Voir است که در جشنواره موسسه فیلم نیویورک به نمایش درخواهد آمد و سپس از شبکه نت‌فلیکس پخش می‌شود.

 

.

این مجموعه مقاله‌های تصویری با موضوع سینماست که دیوید پریور می‌سازد.نت‌فلیکس اخیرا  سینمای پاریس تیه‌تر را در  نیویورک خریداری کرده است.

 

در این سینما قرار است محصولات نت‌فلیکس و همچنین فیلم‌های کلاسیک و قدیمی پخش شود.در این سینما قرار است بزرگداشتی برای جین کمپیون برگزار شود و «قدرت سگ» در ماه دسامبر در سالن سینمای پاریس تیه‌تر به نمایش در می‌آید. اما فصل سوم «شکارچی ذهن» که پدیدآورنده اش دیوید فینچر بود، فعلا به تولید نرسیده است وتمام بازیگران قراردادی برای این فصل ندارند. فینچر پس از پایان فصل دوم گفته بود که خسته شده است.

 

منبعی گفته بود که مدت زمان طولانی کار روی این سریال، کارگردانی و دوباره فیلمبرداری کردن فصل دوم باعث خستگی فیلمساز شد تا جایی که او با پایان فصل دوم کاملا خسته بود.

 

فینچر خود را برای فیلمبرداری پروژه سینمایی جدید خود «قاتل» با بازی مایکل فاسبندر آماده می‌کند که قرار است ماه دسامبر فیلمبرداری آغاز شود.