بایگانی‌ها

از دستمزد هنگفت بازیگران خسته شدم

از دستمزد هنگفت بازیگران خسته شدم
از دستمزد هنگفت بازیگران خسته شدم

کرن جوهر تهیه کننده و کارگردان فیلم‌های هندی که دستی هم در اجرای برنامه های تلویزیونی دارد و کمپانی دارما پروداکشنز را مدیریت می‌کند، اخیرا از دستمزد هنگفت بازیگران جوان سینمای هند گله‌مند شده است.

او می‌گوید که از بالا رفتن دستمزد بازیگران خسته شده است به ویژه بازیگرانی که تازه وارد صنعت سینما شده اند. او که در مورد دوره همه‌گیری کرونا صحبت می‌کرد به این موضوع اشاره کرد که از دیدن بالا رفتن دستمزد بازیگران در این دوران حیرت زده شده است آنهم در دورانی که فیلم‌های قبلی آن بازیگر شکست اقتصادی خورده است یا اینکه برای مدتی طولانی اصلا آن بازیگر فیلمی روی پرده نداشته.

او عقیده دارد که مدیران برنامه بازیگران همچنان اطلاعاتی را در مورد انتشار فیلم‌ها به صورت آنلاین و سایر جزئیات به آنها می‌دهند که چندان دقیق نیست. جوهر این بازیگران را “فراتر از متوهم” خطاب کرد، گفت که فرمایشات جوان تر ها هم وجود دارد که هنوز خود را در گیشه ثابت نکرده اند. آنها “بی دلیل” 20 تا 30 کرور روپیه می خواهند.

او همچنین گفت که اگرچه می‌توان نسبت به سایر کمپانی های تولید به توافق بهتری دست یابد، اما برای کمپانی های تولیدی مانند او که نمی‌توانند بازیگران را رد کنند، این بالا بردن دستمزد منصفانه نیست. او ترجیح می‌دهد به جای هدر دادن پول روی بازیگران، روی گروه فنی که «در واقع فیلم را خاص می کنند» سرمایه گذاری کند. او این سوال را مطرح کرد که چرا فلان بازیگر برای یک فیلم 15 کرور دستمزد می گیرد در حالی که تدوینگر فقط 55 میلیون روپیه درآمد دارد.