بایگانی‌ها

استقبال از نقاشی‌های دپ

استقبال از نقاشی‌های دپ
استقبال از نقاشی‌های دپ

با وجودی که جانی دپ درگیر نبرد حقوقی با همسر سابقش امبر هرد  است، اما این بازیگر 59 ساله توانست اثر هنری خود را ظرف چند ساعت به قیمت 3.5 میلیون دلار بفروشد.

.

بازیگر نقش جک اسپرو، تعدادی از نقاشی‌های خود را به واسطه کسل فاین آرت در شهر لندن فروخت.این نخستین مجموعه دپ بود و 780 اثر او به فروش رسید.این مجموعه «دوستان و قهرمانان» نام داشت و روایت آدم‌های الهام بخش جانی دپ بود مانند آل پاچینو، کیت ریچاردز، الیزابت تیلور و باب دیلان.

.

گزارش شده که یک نقاشی از چهار تصویر به قیمت 18 هزار دلار و نقاشی های تکی به قیمت 5 هزار دلار به فروش رسیدند.دپ می‌گوید:« من همیشه از هنرم برای ابراز احساسات خود بهره جسته ام. نقاشی ها زندگی من را احاطه کردند اما من آنها را برای خود نگه داشته بودم و خودم را محدود کرده بودم. هیچ کس نباید خودش را محدود کند.»

 

گالری کسل فان آرت نقاشی های جانی دپ را تلاقی پاپ آرت و هنر خیابانی توصیف کرد و مدعی شد که نقاشی های دپ پاپ آرتی توام با حس است.مدیران گالری مدت ها انتظار کشیدند تا جانی دپ پذیرفت نمایشگاهی بگذارد.آنها با بازیگر «ادوارد دست قیچی» در حال مذاکره هستند تا نمایشگاه های بیشتری در این گالری برگزار کند.