بایگانی‌ها

استیون سودربرگ تهیه‌کننده «ترس‌ها» شد

استیون سودربرگ تهیه‌کننده «ترس‌ها» شد
استیون سودربرگ تهیه‌کننده «ترس‌ها» شد

 

استیون سودربرگ کارگردان برنده جایزه اسکار تهیه‌کننده نمایش «ترس‌ها» به قلم اما شینشنگ می‌شود.

 

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «ترس‌ها» نوشته اما شینشنگ و به کارگردانی دانیل آلگرانت در «آف‌برادوی» روی صحنه خواهد رفت. جان ان. هارت جونیور تهیه‌کننده برنده جایزه تونی، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی با سودربرگ همکاری می‌کند. دانیل آلگرانت پیش‌تر فیلمی به نام «سلام از تیم باکلی» ساخته که در نگارش فیلمنامه با اما شینشنگ همکاری کرده بود.

در خلاصه داستان «ترس‌ها» آمده است: «هر هفته در یک مرکز بودایی در شهر نیویورک، گروهی با روح‌های درهم‌شکسته متعهد به آموزه‌های عجیب و غریب و در عین حال شفابخشی می‌شوند که آن‌ها را از آشفتگی‌های شخصی دور کند و به آن‌ها آرامش ببخشد. وقتی سروکله جدیدترین عضو گروه و بی‌اطلاع از قوانین ظاهر می‌شود، باعث رویارویی‌های تند و از منظری دیگر درون‌نگری‌های عمیقی می‌شود که یافتن آرامش در شهری با میلیون‌ها نفر  جمعیت را می‌تواند به طرز دیوانه‌واری مضحک به تصویر درآورد.»

استیون سودربرگ یکی از مستقل‌ترین و تاثیرگذارترین فیلم‌سازان هالیوود است. او در کارنامه خود فیلم‌های متنوعی دارد از «ارین براکویچ» و «قاچاق» و «شیزوپولیس» گرفته تا «چه» و فیلم پرفروش «یازده یار اوشن»؛ او کارگردانی با فیلم‌های متنوع به لحاظ مضمونی است.

اجرای نمایش «ترس‌ها» از روز 25 فوریه (5 اردیبهشت) آغاز و تا  روز 18 ماه مه (4خرداد) در سالن ایرنه دیاموند استیج در شهر نیویورک روی صحنه می‌رود.

منبع:برادوی ورلد