بایگانی‌ها

اسکورسیزی به شما سینما یاد می‌دهد!

اسکورسیزی به شما سینما یاد می‌دهد!
اسکورسیزی به شما سینما یاد می‌دهد!

مارتین اسکورسیزی جدیدترین استاد وبسایت آموزش آنلاین مسترکلاس خواهد شد.. این سایت که در سال 2013 کارش را آغاز کرده توانسته در مدت چهارسال تعدادی از غول‌ها و استادهای رشته‌های مختلف را جمع کند و مسترکلاس‌های آنلاین آنها را برای فروش در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. این وبسایت پیشتر بازیگری را با کوین اسپیسی و داستین هافمن، فیلمسازی را با ورنر هرتزوگ و نویسندگی سینما را با دیوید ممت و آرون سورکین، شطرنج با گری کاسپاروف، موسیقی با هانس زیمر، کمدی با استیو مارتین ارائه کرده بود.

همچنین این سایت در دور جدید سرمایه‌گذاری توانسته بیش از 15 میلیون دلار جذب کند که می‌شود نتیجه گرفت بزرگان بیشتری هم به این لیست اسامی بزرگ خواهند پیوست.

مارتین اسکورسیزی فیلمساز شهیر آمریکایی و خالق آثار ماندگاری مانند راننده تاکسی و دارودسته نیویورکی است که بسیاری دانش بی‌حد و حصر او درباره سینما و تاریخ آن را ستایش کرده‌اند و او را یکی از داناترین افراد در مورد سینما می‌دانند و حالا این مسترکلاس می‌تواند فرصتی باشد که اسکورسیزی این دانش را در اختیار علاقه‌مندان جوان سینما قرار دهد.

طبق اعلام سایت Masterclass.com این دوره در اوایل سال 2018 یعنی در کمتر از سه ماه دیگر در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و هزینه  دریافت آن 90 دلار است.

تیزر مسترکلاس مارتین اسکورسیزی را با زیرنویس فارسی در دنیای تصویر آنلاین تماشا کنید.