بایگانی‌ها

اظهارات متناقض وینسلت درباره پولانسکی و آلن

وینسلت:پس از «تایتانیک» تحت فشار مطبوعات بودم
وینسلت:پس از «تایتانیک» تحت فشار مطبوعات بودم

دنیای تصویرآنلاین-امسال در جشنواره تورنتو فیلم «آمونیت» با بازی کیت وینسلت و سیرشا رونان به نمایش درمی‌آید.

دنیای تصویرآنلاین-وینسلت در مصاحبه جدیدی با مجله ونیتی فیر از همکاری با وودی آلن و رومن پولانسکی ابراز تاسف و پشیمانی کرد.
او با وودی آلن در فیلم «چرخ گردان» و با رومن پولانسکی در «خدای کشتار» همکاری کرده بود.

«با خودم گفتم چه کاری بود همکاری با پولانسکی و وودی آلن؟!
اکنون برای من باورنکردنی است که چگونه این افراد در صنعت فیلم سازی تا زمانی که حضور داشتند ، مورد توجه قرار می‌گرفتند.این ننگ آور است.»

وینسلت در ادامه می افزاید:«من باید مسئولیت این واقعیت را بپذیرم که با هر دوی آنها کار کردم. نمی توانم زمان را به عقب برگردانم. من با این حسرتها دست و پنجه نرم می کنم اما اگر نتوانیم در مورد همه این مسائل صادق باشیم چه باید کرد؟ »

بسیاری از بازیگرانی که با وودی آلن همکاری کرده اند از همکاری با او ابراز تأسف کرده اند ، در دوران جنبش می تو، دختر خوانده او دیلن فارو ادعای خود را مبنی بر سو استفاده جنسی از او در کودکی تکرار کرد ، ادعایی که آلن همیشه آن را رد کرده است. پولانسکی در دهه هفتاد میلادی از آمریکا گریخت، قبل از آنکه محکومیت او به جرم رابطه نامشروع با دختری زیر سن قانونی اعلام شود.

نکته جالب اینجاست که وینسلت پیش از این در مصاحبه ای با نیویورک تایمز در سال 2017 از تصمیم خود برای کار با هر دو کارگردان دفاع کرد.

او گفته بود:«البته در موردش فکر می کنم ، اما در عین حال ، من وودی را نمی شناختم و هیچ چیزی در مورد خانواده او نمی دانم. به عنوان بازیگر فیلم ، شما فقط باید از این مسائل کنار بروید و بگویید ، “همه چیزی را می دانم و اینکه هر یک از این اتهامات درست است یا نادرست؟ به همه چیز فکر کنید ، اتهامات را کنار بگذارید و فقط با آن شخص کار کنید.»

“وودی آلن یک کارگردان باورنکردنی است. رومن پولانسکی هم همینطور. من با هر دو نفر یک تجربه کاری فوق العاده داشتم و این حقیقت است.”