بایگانی‌ها

اعتراض خانواده گوچی به آل پاچینو

در حال و هوای «پدرخوانده»
در حال و هوای «پدرخوانده»

فیلم «خانواده گوچی» به کارگردانی ریدلی اسکات در حال تولید با بازی ال پاچینو، لیدی گاگا، ادام درایور ، جرد لتو و… است.
.
اما وارثان گوچی عقیده دارند:«تولید هویت خانواده را دارند می‌دزدند تا سودجویی کنند.»
پاتریزیا گوچی، نتیجه گوچی بیانیه‌ای را نوشته و به خبرگزاری آسوشیتد پرس برای انتشار داد. او به نیابت از خانواده گوچی این بیانیه را نوشته است.
.
«ما واقعاً ناامید شده ایم. من از طرف خانواده صحبت می کنم ، آنها برای بدست آوردن سود ، برای افزایش درآمد سیستم هالیوود ، هویت یک خانواده را می دزدند.. خانواده ما دارای یک هویت ، حریم خصوصی است. ما می توانیم در مورد همه چیز صحبت کنیم. اما یک مرز وجود دارد که نمی توان از آن عبور کرد.»
.
پاتریزیا می‌گوید دیگر از همسر ریدلی اسکات،جیانینا، خبری نشد وقتی که از او برای درک بهتر نیایت فیلمساز توضیح خواستند.
پاتریزیا می گوید که همسر ریدلی اسکات در اوایل سال های 2000 با تعدادی از اعضای خانواده او دیدار کرد در آن زمان فیلم دیگری را در دست تولید داشتند که نقش ها روی شخصیت پدر او پائولو، پدربزرگش آلدو متمرکز بود.
.
اما تیم فیلم خانواده گوچی اصلا با خانواده او برای فیلم جدید تماس نمی گیرد.
پاتریزیا می‌گوید اقدامات بعدی را خانواده او پس از تماشای فیلم انجام خواهد داد.
یکی از بزرگترین نگرانی های پاتریزیا انتخاب ال پاچینو و جرد لتو در نقش های الدو و پائولو گوچی است. پاتریزیا می گوید که پدربزرگم بسیار مرد جذاب و خوش تیپی بود. مانند دیگر اعضای خانواده گوچی بلند قامت، با چشمانی آبی و با شکوه بود. نقش او را ال پاچینو بازی می کند که چندان قدبلند نیست. تصاویر او در نقش الدو او را مردی چاق و کوتاه نشان می دهند.که واقعا زشت است.شرم آور است چون او اصلا شباهتی به آلدو ندارد.