بایگانی‌ها

افشاگری ای.آر.رحمان از مافیا در سینمای هند!

افشاگری ای.آر.رحمان از مافیا در سینمای هند!
افشاگری ای.آر.رحمان از مافیا در سینمای هند!

دنیای تصویرآنلاین-ای.آر. رحمان برنده دو جایزه اسکار بهترین موسیقی متن و ترانه برای فیلم «میلیونر زاغه نشین» ساخته دنی بویل، آهنگسازی فیلم «دل بیچاره» را برعهده داشت.
اما ای.آر. رحمان می‌داند که اگر کسی وجود داشته باشد که بتواند تلاش‌های یک غیرخودی در صنعت سینمای هند(بالیوود) را تایید کند، خود اوست!

رحمان 25 سال است که در صنعت سینمای هند به فعالیت مشغول است.در مصاحبه رادیویی برای به نمایش درآمدن فیلم «دل بیچاره»که اهنگسازی فیلم را برعهده داشت، رحمان حرف‌های جالبی را درباره موضوع مافیا در سینمای هند مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

«من به پیشنهاد فیلم‌های خوب نه نمی‌گویم. اما فکر می‌کنم که گروهی در سینمای هند هست که باعث سوتفاهمات می‌شوند، شایعات غلط رواج می‌دهند.وقتی موکش چابارا(کارگردان فیلم) سراغم آمد.من چهار ترانه را ظرف دو روز به او تحویل دادم.او به من گفت که آقا افراد زیادی به من هشدار دادند که نزد شما نیایم.گفتند سراغ او (رحمان) نرو.داستان پشت داستان از شما برای من گفتند. من حرف های موکش را گوش دادم و گفتم بسیارخب.
حالا می فهمم چرا من در فیلم های با گویش هندی کم کار می کنم و چرا برای فیلم‌های خوب به سراغ من نمی آیند.من دارم برای فیلم‌های تلخ آهنگسازی می کنم یک گروهی در سینما علیه من مشغول فعالیت است.بی آنکه آگاه باشند دارند آسیب می زنند.»

رحمان در ادامه گفت:«فیلمسازان از من انتظار ساخت موسیقی برای فیلمها را دارند.اما گروه دیگری در سینمای هند هستند که مانع کارگردانان می‌شوند.بسیارخب، من به سرنوشت اعتقاد دارم.و عقیده دارم همه چیز از سوی خدا می‌رسد.من فیلم‌های خودم را انتخاب و برای شان آهنگسازی می‌کنم و به کارهای دیگرم می‌رسم.اما همه شما که برای کار نزد من می آیید، خوش آمدید.فیلم‌های زیبا بسازید و آمدن تان نزد من با استقبال روبه رو است.»