بایگانی‌ها

الهام بخش‌های کلوئی ژائو

مراسم اسکار شرط واکسیناسیون دارد
مراسم اسکار شرط واکسیناسیون دارد

زمان نمایش «جاودانگان» نزدیک است و کلوئی ژائو کارگردان  پروژه  جدید دنیای سینمایی مارول درباره فیلمسازان الهام بخش خود در دوران ساخت این فیلم توضیحاتی داد.

 

او در مصاحبه‌ای گفت:« از بسیاری از فیلم ها و فیلمسازانی که در این فیلم تأثیر زیادی بر من گذاشتند ، قدردانی می کنم.این برای من هیاهویی می‌شود [می خندد] …تلاش کردم اجازه دهم که  فیلمسازان در قسمت های مختلف جاودانگان به من انگیزه دهند. زیرا فیلم از نظر بصری بسیار متنوع است. من می توانستم کارهای مختلف زیادی انجام دهم.»

 

«به ویژه با گروه مارول  – واحد جلوه های بصری ما ، واحدهای اکشن ، تیم های طراحی – ما فیلم های [ترنس] مالیک ، به خصوص درخت زندگی و “دنیای جدید را تماشا کردیم. “ا گور برخاسته ساخته آلخاندرو گونزالس ایناریتو را  بارها  دیدیم  و بین ستاره ای  ساخته کریستفر نولان را . ما فیلم بلید رانر 2049» ساخته دنی ویلنوو و فیلمی به نام «سامسارا» را تماشا کردیم. بارها این فیلم‌ها را دیدم. بدیهی است که 2001: ادیسه فضایی ساخته استنلی کوبریک نیز بسیار مهم بود. بنابراین ، این فیلم هایی بودند که  مدام در حال تماشا بودیم ، و البته ، بسیاری چیزهای دیگر در زندگی من وجود دارد که من آنها را تماشا کرده ام و در جاودنگان از آنها بهره بردم.»

 

 

«جاودانگان» پنجم نوامبر به نمایش عمومی در می آید.