بایگانی‌ها

امان از فضای مجازی

امان از فضای مجازی
امان از فضای مجازی

▪️جنا اورتگا در گفتگوی اخیر خود با ال فانینگ در برنامه بازیگران مقابل بازیگران از فشار فضای مجازی به عنوان یک بازیگر جوان در هالیوود صحبت کرد. اورتگای 20 ساله کودک بازیگری است که حالا به یک ستاره نوظهور تبدیل شده، او می گوید که زندگی ش پس از بازی در سریال ونزدی که ماه نوامبر در نتفلیکس پخش شد، کاملا تغییر بزرگی داشت. ال فانینگ هم کودک بازیگری است که حالا در بزرگسالی به ستاره جوان محبوبی تبدیل شده.او نیز عقیده داشت که فضای مجازی می‌تواند سمی باشد و جنا با او بلافاصله موافقت کرد. جنا گفت:« آره،می‌تواندکریه باشد. وقتی سن کمتری داشتم، ما را برای آموزش رسانه در دیزنی  به کلاس می بردند. در کلاس می گفتند که باید سه بار در روز پست بگذاری. چطوری فالوئر جذب کنی یا سریال را تبلیغ کنی. وقتی برای تست بازیگری یا ملاقات کاری می‌رفتم، می‌پرسیدند که چندتا فالوئر داری؟»

جنا اعتراف کرد پس از شهرت سریال ونزدی ، در فضای مجازی از اینکه خودش باشد، واقعا عصبی شد:«پس از نمایش واقعا عصبی می شدم وقتی پستی در فضای مجازی می گذاشتم یا حتی می خواستم خودم باشم…» ال حرف جنا را چنین تکمیل کرد:« چون می‌تواند بدتفسیر شود.»

جنا پاسخ داد:« آره. چون من ذاتا  تمایل به طعنه زنی یا خشک بودن دارم، برای من بسیار آسان است که خودم را دچار دردسر کنم. من می خواهم مردم بتوانند با افراد پشت دوربین آشنا شوند ..» جنا که اشک در چشمانش جمع شده بود گفت:«هر چه بیشتر خودم را به دنیا افشا کردم، مردم بیشتر من را سوژه قرار دادند و سواستفاده کردند. آنها نقاط ضعف و آسیب پذیری شما را به روشی می بینند که خودتان هیچوقت انتظارش را ندارید. خیلی عجیب است…»