بایگانی‌ها

امبر هرد سفیر مبارزه با خشونت علیه زمان

امبر هرد به جشنواره تائورمینا می‌رود
امبر هرد به جشنواره تائورمینا می‌رود

هرد در جدیدترین مصاحبه خود از هیجان زده بودن خود برای حضور در «لیگ عدالت» ساخته زک اسنایدر گفت و اینکه چرا به مجموعه جدیدش «ایستادگی (The Stand) علاقه دارد.

هرد می‌گوید: «من فوق‌العاده هیجان‌زده‌ام. به‌تازگی فیلمبرداری مجدد صحنه‌ها را تمام کردیم و من عاشق آدم های نرد/ Nerd هستم. زک اسنایدر مصداق کاملی از یک نرد است. در سریال ایستادگی هم به خاطر یک نرد واقعی و دیگر که جاش بون بود، بازی کردم.»

قرار است«لیگ عدالت» در سال ۲۰۲۱ از شبکه‌ اچ بی او مکس به صورت یک سریال چند اپیزودی پخش شود.

امبرهرد به‌تازگی از سوی آژانس هری واکر به عنوان سخنران استخدام شده تا از موضوع خشونت خانگی صحبت کند. در وبسایت این آژانس نوشته شده است:‌ «امبر که حامی حقوق زنان و حقوق شهروندی قربانیان خشونت جنسی در سراسر دنیاست، با سازمان‌ها همکاری می‌کند تا این قربانیان را تشویق کند که به صورت و سیاسی اقدام کنند و قدرت خود را پس بگیرند. امبر اغلب به واشینگتن دی‌سی سفر می‌کند تا برای حقوق شهروندی زنان قربانیانی خاموش و در معرض خطر بجنگد .»

هرد برای هر سخنرانی که آژانس آن را عمیقاً تکان‌دهنده توصیف می‌کند، ۳۳ هزار دلار دریافت خواهد کرد. این درحالی است که قاضی دادگاه بریتانیا دپ را به پرداخت بیش از ۶۰۰ هزار پوند محکوم کرد.