بایگانی‌ها

انتقاد سیلوستراستالونه از تهیه کننده راکی

انتقاد سیلوستراستالونه از تهیه کننده راکی
انتقاد سیلوستراستالونه از تهیه کننده راکی

سیلوستر استالونه به تهیه‌کننده چندگانه «راکی» و «کرید» اعتراض خود را با انتشار عکس و پستی نشان داد.
.
استالونه نوشت که می‌خواهم چیزی از راکی برای فرزندانم باقی بگذارم.»
او علیه اروین وینکلر که سهام قابل توجهی از چندگانه راکی و کرید را نسبت به استالونه در اختیار دارد، نوشته است. و اشاره داشته که این موضوع دردناک روان او را آزار داده است.
ستاره 76 ساله تصویری از وینکلر در اینستاگرام منتشر کرد که پرتره‌ای از او ست که زبانش را به شکل چاقو کشیدند و ماری دور گردن اوست. استالونه نوشت که این ژست منصفانه برای تهیه کننده 93 ساله است.
.
«پرتره ای بسیار چاپلوسانه از تهیه کننده بزرگ «راکی»/«کرید»، اروین وینکلر، اثر یکی از بهترین های کشور»

.
«بعد از اینکه اروین برای بیش از 47 سال چندگانه «راکی» را تحت کنترل داشت و اکنون «کرید» را دارد، من واقعاً دوست دارم حداقل مقداری [از] آنچه که از حقوقم(right) باقی مانده، قبل از انتقال به فرزندانت پس بگیرم – من معتقدم که این یک حرکت منصفانه از سوی یک جنتلمن 93 ساله خواهد بود.»
.
استالونه در سال‌های اخیر در مورد عدم مالکیتش برچندگانه محبوب ، مانند «راکی» ابراز ناامیدی کرده است، چندگانه هایی که او به تولید آن کمک کرد.
.
در سال 2019، ورایتی گزارش داد که وینکلر از شنیدن اینکه استالونه از سهام خود ناراضی است، متعجب شد و به ده ها میلیون دلاری که به عنوان مشارکت در سود و حقوق اولیه گرفته اشاره کرد. یکی از منابع اعلام کرد که استالونه بیش از 10 میلیون دلار برای «کرید» و دنباله آن در سال 2018 به دست آورده است. استالونه در هر دوی آن ها نقش آفرینی کرد و تهیه کننده بود.

در سال 2019 او به ورایتی گفته بود که مالکیت من بر چندگانه راکی صفراست.