بایگانی‌ها

اهدای جوایز اتحادیه بازیگران آمریکا

اهدای جوایز اتحادیه بازیگران آمریکا
اهدای جوایز اتحادیه بازیگران آمریکا

▪️در مراسم اتحادیه بازیگران آمریکا، «همه چیز همه جا به یکباره» توانست برنده چهار جایزه اصلی شود و رکورد تک فیلمی را در تاریخ مراسم بشکند که توانسته چهار جایزه بگیرد.

جایزه گروه بازیگران، بهترین بازیگر نقش نخست زن(میشل یئو)،بهترین بازیگر مرد و نقش مکمل ، که هوی کوآن و  جیمی لی کرتیس به «همه چیز همه جا به یکباره» رسید.

برندن فریزر توانست رقیب اصلی خود کالین فارل و آستین  باتلر را از میدان به در کند و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد نقش نخست برای «نهنگ» شد.گروه بازیگران سریال  درام «نیلوفر سفید» محصول شبکه اچ بی او در بخش تلویزیون جایزه گرفت.جنیفر کولیج بهترین بازیگر زن سریال درام برای «نیلوفر سفید» شد.  

 

گروه بازیگران سریال «دبستان ابوت» جایزه بهترین گروه بازیگری در این شاخه را گرفت.جیسون بیتمن بهترین بازیگر مرد در سریال درام برای سریال «اوزراک» شد.جرمی آلن وایت  این جایزه را برای سریال کمدی «خرس» گرفت.جین اسمارت بهترن بازیگر زن در سریال کمدی «هکس» شد.جسیکا چستین جایزه بهترین بازیگر زن برای فیلم یا  سریال کوتاه تلویزیونی را برای «جورج و تامی» گرفت.سم الیوت بهترین بازیگر مرد برای فیلم یا سریال کوتاه تلویزونی «1883» برنده شد.جایزه یک عمر دستاورد هنری امسال را به سالی فیلد اهدا کردند.