بایگانی‌ها

اهدای 8 جایزه اسکار زنده نیست

حضور اینفلوئنسرها در مراسم اسکار
حضور اینفلوئنسرها در مراسم اسکار

در مراسم اسکار 2022، هشت جایزه پیش از مراسم اهدا خواهد شد و به صورت ضبط شده پخش می‌شود.شبکه ای بی سی پخش مراسم اسکار را برعهده دارد پس از آنکه سال گذشته آمار بینندگان تلویزیونی اسکار به پایین‌ترین حد رسید، تصمیم گرفتند تا تغییراتی را در نحوه اجرای مراسم ایجاد کنند.
دیوید روبین رئیس آکادمی علوم و هنر سینمایی اعلام کرد که هشت جایزه به صورت زنده در مراسم اسکار اهدا نمی‌شود، بلکه پیش از اجرای مراسم جوایز اهدا و در مراسم برندگان اعلام و ویدیوهای شان پخش می‌شود.

در نامه به اعضا، روبین خاطرنشان کرد: “همانطور که برخی حدس می زنند در پیش نمایش و یا در فرش قرمز جوایز اهدا نخواهند شد. در عوض، مراسم حضوری در دالبی تئاتر یک ساعت زودتر آغاز خواهد شد تا هشت جایزه را قبل از شروع پخش زنده تلویزیونی اهدا کنند. سپس ویدیوی این جوایز توسط تیم‌های خلاق و تولید ما تدوین می‌شوند و به‌طور یکپارچه در برنامه زنده تلویزیونی گنجانده خواهند شد.»

علاوه بر این، وی خاطرنشان کرد: «برای روشن شدن موضوع، همه نامزدهای جوایز روی آنتن مشخص می‌شوند و سخنرانی‌های همه برندگان در پخش زنده پخش می‌شود. هر فیلمساز و هنرمندی که در هر رشته‌ای جایزه گرفته باشد، همچنان جشن «لحظه اسکار» را که شایسته شان است، روی صحنه دالبی خواهد داشت.»
این هشت رشته عبارتند از:تدوین، صدا،مستندکوتان،موسیقی متن، چهره پردازی و مو،فیلم کوتاه انیمیشن،فیلم کوتاه لایو اکشن،طراحی صحنه.