بایگانی‌ها

اولین سورپرایز کامیک‌ کان: جوکر در لباس بتمن؟!

اولین سورپرایز کامیک‌ کان: جوکر در لباس بتمن؟!
اولین سورپرایز کامیک‌ کان: جوکر در لباس بتمن؟!

نمایشگاه کامیک-کان سن‌دیگو محل دیدار سالیانه‌ی گیک‌ها است و استودیوهای سینمایی، شبکه‌های تلویزیونی و ناشران کامیک برای سورپرایز طرفداران آثار خود با هم رقابت می‌کنند. در روزهایی که پیش‌رو داریم باید منتظر انتشار خبرها و شایعات داغ از محل نمایشگاه باشیم. خبرهایی که هرکدام می‌توانند صنعت سینما را در سال آینده زیر و رو کنند.

اولین سورپرایز و حاشیه امسال برمی‌گردد به شرکت اسباب‌بازی سازی هات تویز که امتیاز ساخت اکشن فیگورهای رسمی فیلم جدید «جوخه انتحار» را در اختیار دارد. هات تویز در نمایشگاه امسال محصولات رسمی فیلم را در ابعاد واقعی به نمایش گذاشته و در میان این ماکت‌ها یک غافل‌گیری بزرگ وجود دارد؛ اکشن فیگوری با نام Imposter Batman که در اصل جوکری است که لباس بتمن را به تن کرده!

معمولا اکشن فیگور شخصیت‌ها بر اساس ظاهر آنها در فیلم ساخته می‌شود و به همین دلیل تمام کسانی که از این جوکر عجیب و غریب عکس گرفته اند، انتظار دارند که جوکر با این ظاهر خاص در بخشی از فیلم هم حضور داشته باشد. ایده‌ای که می‌تواند صحنه‌ای تماشایی و تکان دهنده را  رقم بزند.

«جوخه انتحار» ساخته‌ی دیوید ای‌یر که چند هفته‌ی دیگر اکران می‌شود، جدیدترین فیلم از دنیای سینمایی کامیک‌های دی‌سی است که داستان گروهی تبه‌کاران و دشمنان همیشگی بتمن را روایت می‌کند که برای انجام ماموریتی مرگبار توسط نیروهای دولتی استخدام می‌شوند. جوکر جدید سینما با نقش‌آفرینی جرد لتو برای اولین بار در این فیلم معرفی خواهد شد.

joker-batman-suicide-squad

joker-imposter