بایگانی‌ها

اولیویا کولمن در پدینگتون

اولیویا کولمن در پدینگتون
اولیویا کولمن در پدینگتون

اولیویا کولمن، آنتونیو باندراس، امیلی مورتیمر و ریچل زگلر  برای بازی در «پدینگتون در پرو» سومین قسمت از ماجرای خرس محبوب پدینگتون در حال مذاکره هستند.

قرار است فیلمبرداری ماه ژوئیه آغاز شود و  دیگر بازیگران فیلم عبارتند از جولی واترز، جیم برودبنت، مادلین هریس، سمئول جاسلین، بن ویشا، هیو بونه ویل و ایملدا استنتون. محل فیلمبرداری کشورهای پرو، کلمبیا و انگلستان خواهد بود. داستان درباره بازگشت پدینگتون به پرو برای ملاقات عمه لوسی است که در خانه بازنشستگان خرس‌ها  سکونت دارد. پدینگتون و خانواده براون سفری غیرمنتظره به جنگل‌های آمازون دارند تا به قله‌های کوه‌های پرو صعود کنند. در  این قسمت امیلی مورتیمر به جای سالی هاوکینز نقش خانم براون را بازی می‌کند. سالی هاوکینز در این مورد گفته:«احساس می‌کنم زمان مناسبی است تا نقش را به دیگری بدهم.چه بازیگری بهتر از امیلی مورتر واقعا شگفت انگیز. او به طرز خارق العاده ای خاص است. می‌تواند ذات مری براون را به نمایش بگذارد. و نقش را مال خودش کند. من همیشه عاشق دنیای پدینگتون خواهم بود. دلم برای پسر و خانواده سینمایی ام تنگ می‌شود و….»

کولمن برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن برای «سوگلی» نقش مادر یا راهبه ای را ایفا می‌کند که مدیره خانه بازنشستگان خرس ها است. آنتونیو باندراس نقش هانتر کابوت  را ایفا خواهد کرد کاپیتان کشتی که  به خانواده براون دست یاری می دهد . زگلر در  نقش دختر کابوت، جینا  ظاهر خواهد شد. داگلاس ویلسون کارگردانی این قسمت را برعهده خواهد داشت.