بایگانی‌ها

اوپنهایمر و باربی را در سینما ببینید!

اوپنهایمر و باربی را در سینما ببینید!
اوپنهایمر و باربی را در سینما ببینید!

▪️تام کروز از مردم دعوت کرد تابستان امسال برای تماشای «اوپنهایمر» و «باربی» به سالن سینما بروند. ستاره «ماموریت غیرممکن» در صفحه اینستاگرامی خود مردم  را به دیدن فیلم‌ها روی پرده بزرگ سینما دعوت کرد  علی رغم دورانی که زمانه برای سالن های سینما دارد عوض می شود. تام کروز با ادای احترام به هریسون فورد بازیگر ایندیانا جونز که پنجمین فیلمش از این سری روی پرده است گفت او منتظر است تا مارگو رابی و رایان گاسلینگ را در فیلم لایو-اکشن باربی به کارگردانی گرتا گرویگ و  تریلر زندگی‌نامه‌ایی کریستفر نولان را تماشا کند.

 

« این تابستان پر از فیلم‌های شگفت‌انگیز برای دیدن در سالن سینما است. چندتایی است که بی‌صبرانه منتظر تماشای آنها روی پرده بزرگ هستیم. تبریک می‌گویم به هریسون فورد برای چهل سالگی ایندیانا جونز و خلق یکی از نمادین‌ترین کاراکترهای تاریخ سینما. شما ساعتهای بی‌شماری از لذت را به ما هدیه داده اید. من عاشق دو فیلم دیگر هم هستم. انفجاری‌تر یا صورتی تر از فیلم‌های اوپنهایمر ساخته کریستفر نولان و باربی ساخته گرتا گرویگ وجود ندارد.»

 

پردیس‌های سینمایی در دوران پاندمی دوران سختی را تجربه کردند و تا آستانه تعطیلی پیش رفتند. اما از ورشکستگی کم کم دارند نجات پیدا می کنند. اخیرا تام کروز قسمت جدیدی از ماموریت غیرممکن  با عنوان فرعی «روز شمار مرگ قسمت اول» اکران کرده است.او عقیده دارد که قسمت جدید ماموریت غیرممکن می‌تواند به جذب تماشاگران جوان و تازه به این چندگانه کمک کند.