بایگانی‌ها

این نت‌فلیکس شیطان‌صفت!

این نت‌فلیکس شیطان‌صفت!
این نت‌فلیکس شیطان‌صفت!

پل توماس اندرسن که روز کریسمس با «نخ خیال» به پرده سینماها باز می‌گردد به جمع کارگردانان منتقد نتفلیکس مثل کوئنتین تارانتینو و کریستوفر نولان پیوسته است. او در جدیدترین مصاحبه‌اش با وبسایت پلی‌لیست گفته که خیلی از فرمت پخش این شبکه خوشش نمی‌آید و اعتراف کرده که برای دیدن محصولاتشان هیچ‌گاه پولی به آن‌ها نداده است.

«چیزی که در مورد نتفلیکس دوست دارم این است که هیچگاه به آن‌ها پولی نداده‌ام! من همیشه از پسوورد دوستم استفاده کردم، کاملا مفتی! که خیلی هم عالی است. برایم سؤال است که چطور خرج این همه فیلم پرهزینه را در می‌آورند؟ من که یکبار هم پول نداده‌ام.» سپس در ادامه و در مورد فرمت کاری شبکه گفته: «نتفلیکس نتفلیکس است و فیلم در سالن سینما نمی‌شود. یک لباس دیگر پوشیده‌اند، خب این یک چیز دیگر شده است، نه؟ اگر دوست دارید می‌توانید آن‌ها را شیطان‌صفت بنامید، اما به نظرم فقط یک سوپرمارکت جدید است که مزخرفات خودش را قالب می‌کند. لازم نیست که من از دستشان رنجیده شوم، فقط نیازی به خرید از این مغازه ندارم!»

باید دید که امسال اندرسون با «نخ خیال» چه سرنوشتی پیدا می‌کند، یک موفقیت دیگر مانند «خون به پا خواهد شد» در انتطار اوست یا آن که مانند «فساد ذاتی» فیلمش به بن‌بست می‌خورد.