بایگانی‌ها

بازجویی پلیس از سه ستاره مطرح سینمای هند

بازجویی پلیس از سه ستاره مطرح سینمای هند
بازجویی پلیس از سه ستاره مطرح سینمای هند

سه ستاره سینمای هند، دیپیکا پادوکن، شرادا کاپور و سارا علی خان  به عنوان بخشی از پرونده گسترده مرگ سوشانت سینگ راجپوت و در ارتباط با پرونده مواد مخدر در بالیوود و کارتل مواد مخدر توسط پلیس احضار و موردتفحص قرار گرفتند.

سازمان (مبارزه) با مواد مخدر هند روز شنبه به عنوان بخشی از تحقیقات گسترده در رابطه با مرگ بازیگر سوشانت سینگ راجپوت از این سه بازیگر مشهور تحقیقات انجام داد.

پادوكن ، كه در فیلم هالیوودی «سه ایکس» حضور داشت ، مشهورترین ستاره ای است كه توسط هیئت كنترل مواد مخدر هند مورد تحقیق قرار گرفت. گزارش های رسانه های محلی می گویند که بازیگر «پیکو» به مدت شش ساعت در یکی از دفاتر NCB در شهر مومبایی مورد بازجویی قرار گرفت. روز جمعه از مدیر برنامه‌های دیپیکا خانمی به نام کریشما پراکش نیز بازجویی شد.

 

شارادا کاپور و سارا علی خان بعد از دیپیکا روز شنبه در دفاتر NCB مورد بازجویی قرار گرفتند. جمعه گذشته ، راكول پریت سینگ بازیگر زن جوان دیگری برای بازجویی احضار شد. اکنون در تحقیقی گسترده که بحث روز بالیوود و این کشور است تعداد زیادی در صنعت سرگرمی هند مورد بازجویی قرار گرفته اند.

مقامات رسمی هنوز هیچ کدام از این بازیگران را متهم نکرده اند وفقط بازجویی از آنها صورت گرفته است.

.

تحقیقات گسترده در پی دستگیری دوست دختر سوشانت سینگ راجپوت ، ریا چاکرابورتی ، بازیگر زن ، به اتهام خرید مواد مخدر برای او در اوایل این ماه است. ادعایی که بارها توسط ریا رد شده است.

سوشانت سینگ راجپوت ، ستاره نوظهور بالیوود که به ایفای نقش در بیوگرافی ورزشی «ام.اس دونی:داستان ناگفته» شهرت دارد ، در ماه ژوئن در سن 34 سالگی جسد به دار آویخته او در آپارتمانش در شهر مومبایی پیدا شد. پلیس حکم داد که علت مرگ راجپوت خودکشی است.

بعداً خانواده وی از چاکرابورتی ، برادرش و مدیر خانه سابق راجپوت به دلیل تأمین حشیش برای بازیگر فقید شکایت کردند. این تحقیق اولیه اکنون به تحقیقات گسترده تری درباره مواد مخدر در صنعت سرگرمی هند تبدیل شده است و اکنون سه سازمان فدرال را درگیر کرده است.

سازمان های درگیر پرونده جزئیات کمی در مورد تحقیقات منتشر کرده اند ، که به نوبه خود باعث ایجاد حدس و گمان رسانه ای در روزنامه ها ، سایت های خبری و تلویزیون های هند شده است.