بایگانی‌ها

بازگشت سازندگان «آشنایی با مادر» با یک کمدی تازه

بازگشت سازندگان «آشنایی با مادر» با یک کمدی تازه
بازگشت سازندگان «آشنایی با مادر» با یک کمدی تازه

شبکه CBS قصد دارد همکاری خود را با کارتر بیز و کریگ توماس، سازندگان سریال بسیار موفق «آشنایی با مادر» ادامه دهد. آن طور که ورایتی گزارش داده، شبکه مقدمات تولید پایلت یک سریال کمدی تازه را فراهم کرده است.

این پروژه فعلا بدون نام داستان ایزی و کریس را روایت می‌کند، یک زوج بیست و چند ساله که باید خود را با دردسرهای بزرگ کردن دختر نوزاد و خانواده‌های پر سروصدایشان وفق دهند. یکی از خانواده ها پورتوریکویی است و خانواده دیگر، ایتالیایی.

کریس دیستفانو در راه اندازی این پروژه نقش زیادی داشته است، کسی که در پروسه نوشتن پایلوت هم با بیز و توماس همکاری میکند. هر سه آن ها در این سریال به عنوان تهیه کننده اجرایی حضور خواهند داشت، برایان باکرث هم همچون دیگر کارهای بیز و توماس به عنوان مجری توسعه در کنار آن ها خواهد بود.

ایده اصلی به زمان همکاری بین بیز و توماس و SONY Television برمی‌گردد، تابستان گذشته این زوج بعد از درگیری های فراوانی که بین استودیوهای مختلف برای تصاحب آن ها سر گرفت، در نهایت قراردادی سه ساله با سونی امضا کردند.

بیز و توماس در 2005 سریال «آشنایی با مادر» را خلق کردند، سریالی که تا سال 2014 ادامه پیدا کرد و به یکی از موفق سریال های کمدی تاریخ تبدیل شد.